موزه دارآباد نونوار شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، طرح جهادی ساماندهی موزه دارآباد با هدف برطرف کاستی ها، بازسازی و بازسازی و رسیدگی به بخش های آسیب دیده در دستور کار نهاده شد.

موزه دارآباد نونوار شد

به گزارش خبرنگاران، بابک عدیلی مدیر تازه موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد با اعلام این خبر گفت: در هفته گذشته با یاری بخش های اجرایی منطقه به ویژه با مشارکت شهرداری نتاحیه 5 منطقه یک، هرس فصلی و بازپیرایی فضای سبز، کند و کوب، علف کشی، برطرف خاموشی ها و تعمیر پایه چراغ ها، جمع آوری آبخوری های مستعمل، نظافت و جمع آوری نخاله ها و شست وشوی معابر موزه انجام شد.

او اضافه نمود: امیدواریم با تامین اعتبارات کافی بتوانیم برای برطرف دیگر نیازهای مجموعه با هدف ارتقای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان موزه اقدام کنیم.

موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد در بخش های متعدد نمایشگر نمونه های زیستی متنوع ایران است و در سالن های آن پنج راسته پستانداران شامل خرگوش ها، جوندگان، گوشتخواران، فردسمان، زوج سمان در سیزده خانواده در برگیرنده خرگوش، سنجاب، موش، سگ سانان، خرس ها، راسو، کفتار، گربه سانان، اسب و الاغ، گوزن، گاوسانان، خوک ها و فک ها بیش از 26 گونه از موجودات را به نمایش گذاشته است . بعلاوه افزون بر 165 گونه پرنده از مجموع حدود 517 گونه پرنده شناسایی شده در ایران در سالن های موزه به نمایش در آمده است .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1893

به "موزه دارآباد نونوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه دارآباد نونوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید