منتفی شدن انتقال ستاره بایرن مونیخ به اولدترافورد

به گزارش سرگرمی تفریحی، توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در سال 2014 در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشته است.

منتفی شدن انتقال ستاره بایرن مونیخ به اولدترافورد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، توماس مولر در هفته های اخیر و با حضور هانسی فلیک روی نیمکت بایرن تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان این تیم شده و دوباره به روزهای اوج بازگشته است. اما در سال 2014 و بعد از نقش آفرینی در چهارمین قهرمانی ژرمن ها در تاریخ جام جهانی، شیاطین سرخ به شدت برای انتقال او اقدام نموده بودند. توماس مولر می توانست بعد از باستین شواین استایگر دومین خرید آلمانی عظیم یونایتد باشد، اما در نهایت این انتقال رخ نداد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اگر نقش مولر در دوران مربیگری هانسی فلیک تغییر ننموده بود، شایعات انتقال او به یونایتد دوباره در تابستان سال جاری مطرح می شد. اما حالا همه چیز دوباره متفاوت پیش می رود و توماس مولر چندی قراردادش را نیز با بایرن تمدید کرد.

اما مولر او در سال 2014 در آستانه انتقال به اولدترافورد بود و لوییس فان خال، سرمربی وقت شیاطین سرخ به شدت برای خرید این مهاجم آلمانی ابراز علاقه نموده بود. حتی یونایتد با پیشنهادی 90 میلیون پوندی نیز برای خرید توماس مولر اقدام کرد، اما در نهایت این انتقال منتفی شد و گرچه خود مولر نیز بی میل به رفتن به یونایتد نبود، اما در آلیانس آره نا ماندگار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 782

به "منتفی شدن انتقال ستاره بایرن مونیخ به اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتفی شدن انتقال ستاره بایرن مونیخ به اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید