مقاله: اسپانیا کشور گاوبازها

به گزارش سرگرمی تفریحی، دویدن گاوهای وحشی در پامپلونای اسپانیا ریشه در سالهای دور دارد که در واقع مراسمی برای جشن گرفتن Saint Fermin در منطقه Navvare بوده است. این فستیوال ملی هر ساله از تاریخ ششم تا شانزدهم جولای و در واقع به مدت 7 روز برگزار می شود. در این 7 روز، لحظه ای که عقربه ساعت روی 8 صبح می ایستد، دوندگان در سرتاسر شهر پامپلونا شروع به دویدن می کنند تا با گاوهایی در پشتشان که دنبالشان می کنند، مراسم هیجان انگیز و گاهی خنده دار را شروع کنند. تور اروپا می تواند یک سفر هیجان انگیز را برای شما فراهم کند.

مقاله: اسپانیا کشور گاوبازها

در این مراسم، 6 گاو نر خشمگین و وحشی در خیابان های شهر رها می شوند تا مردمی که در هر طرف در حال دویدن هستند را دنبال کنند. علاوه بر این گاوها، تعدادی گوساله پروار شده هم که تقریبا به اندازه همان گاوها وحشی هستند در خیابان ها رها می شوند. حتی در جاهایی در مراسم، وقتی گاوهای عصبانی در حال تاختن در مسیر خودشان هستند، انسانها پشت سر گاو می دوند تا هیجان مراسم را در یکی از بهترین کشورهای اروپایی، چندین برابر کنند.

صبح روز گاوبازی، افراد روز خود را با خواندن شعرهایی در وصف Saint Fermin شروع کرده و از او تقاضای راهنمایی و محافظت در طول دویدن در مسابقه می کنند. (گفته می شود Saint Fermin یکی از کاتولیک های مقدس در بین اسپانیایی ها بوده است و به همین دلیل برای مردم این کشور مقدس است). لحظاتی قبل از شروع مراسم، دوندگان شروع به مانور دادن می کنند تا بتوانند در حین مراسم بهترین موقعیت را داشته باشند. بهترین دونده کسی است که بتواند نفس های گاو را قبل از اینکه از جلوی گاو کنار برود ، حس کند. تمام این مسابقه و داستان ها در 3 تا 4 دقیقه اتفاق می افتد و بعد از آن شرکنت کنندگان و افرادی که از زنده ماندن خوشحال هستند می روند تا زنده ماندنشان را جشن بگیرند! و آنهایی هم که خیلی خوش شانس نبودند به طرف بیمارستان می روند تا مداوا شوند.

منبع مقاله: اسپانیا کشور گاوبازها

انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1655

به "مقاله: اسپانیا کشور گاوبازها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اسپانیا کشور گاوبازها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید