مظاهری در میان نامزدهای برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2016

به گزارش سرگرمی تفریحی، سایت AFC محمدرشید مظاهری را در میان نامزدهای بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2016 قرار داد.

مظاهری در میان نامزدهای برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2016

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا بهترین بازیکنان 4 دوره اخیر لیگ قهرمانان را با برگزاری نظرسنجی میان کاربران خود انتخاب کند و 4 تیم منتخب در ویترین خود قرار دهد. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که زمان ازسرگیری دوره فعلی لیگ قهرمانان تعیین نیست.

در اولین نظرسنجی برای این برنامه پنج نامزد برترین دروازه بان فصل 2016 معرفی شده اند که در میان آن ها نام محمدرشید مظاهری دروازه بان فعلی تراکتور و سابق ذوب آهن دیده می گردد. نامزدهای منتخب بر مبنای رویکرد مجریان برجسته که آمارهای دقیقی ارائه نموده اند برای نظرسنجی انتخاب شده اند.

در توضیحی که برای معرفی مظاهری عنوان شده، آمده است: به همراه لخویا که بهترین خط دفاعی را در آن دوره داشت و حالا الدحیل نامیده می گردد، ذوب آهن در 6 بازی مرحله گروهی تنها دو گل خورد که این موضوع به لطف درخشش چشمگیر محمدرشید مظاهری بود. او متولی ایستادگی خط دفاعی تیمش بود و اجازه نداد دروازه اش به سادگی باز گردد. ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی توسط العین از دور رقابت ها کنار رفت اما نمایش شگفت انگیز مظاهری جلوه ای ماندگار از خود به جا گذاشت.

4 دروازه بان دیگری که از سوی AFC در نظرسنجی برتین دروازه بان لیگ قهرمانان در فصل 2016 قرار گرفتند عبارتند از: خالد عیسی از العین امارات، ایگناتی نستروف از لوکوموتیو ازبکستان، شوساکو نیشیگاوا از اوراوا رد ژاپن، ودران یانیتوویچ از سیدنی استرالیا.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 731

به "مظاهری در میان نامزدهای برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری در میان نامزدهای برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید