مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، رئیس هیئت موتورسورای و اتومبیلرانی استان فارس گفت: راند پنجم مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس برگزار می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مسعود طهماسبی چهارشنبه 13 آذر در جمع خبرنگاران گفت: راند پنجم مسابقه اسلالوم قهرمانی کشوری به میزبانی استان فارس آدینه 15 آذر ماه ساعت 10 صبح در استادیوم 50 هزار نفری پارس برگزار می گردد.

وی شرح داد: مسابقات اسلالوم به گونه ای است که عموم مردم می توانند با اتومبیل های خود در آن شرکت نمایند و احتیاج به اتومبیل های تقویت شده ندارد و همچنین بازدید و تماشای این مسابقات برای عموم مردم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09178887724 تماس بگیرند.

طهماسبی اضافه کرد: یکی از بزرگترین رویدادهای بزرگ ورزشی ملی، برگزاری مسابقه کشوری رشته های متفاوت است و با میزبانی مسابقات کشوری می توانیم پتانسیل های استان فارس را بهتر نشان دهیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی فارس با بیان اینکه اسلالوم در واقع پایه رشته اتومبیلرانی محسوب و باعث افزایش مهارت فردی می گردد، گفت: اسلالوم به مسابقه ای گفته می گردد که تمام رانندگان شرکت نماینده بصورت کاملا انفرادی در یک جهت معین و طرح ریزی شده، مسابقه بدهند. کسانیکه بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین میزان خطا جهت را طی نمایند، مقام کسب خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 387

به "مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید