لیگ بیستم چه زمانی آغاز می شود؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، پرونده لیگ برتر فوتبال پنج شنبه شب بسته شد و این رقابت ها که 31 مرداد 98 آغاز شده بود، روز 30 مرداد به ایستگاه آخر رسید.

لیگ بیستم چه زمانی آغاز می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر در فصل نوزدهم که شیوع ویروس کرونا سبب شد تا طولانی ترین دوره آن ثبت شود. هرچند تکلیف قهرمان لیگ از چهار هفته قبل از انتها لیگ تعیین شده بود، اما تکلیف سهمیه های آسیا و یکی از تیم های سقوط کننده به هفته آخر کشید تا هیجان لیگ تا روز آخر ادامه داشته باشد.

لیگی که دقیقا یک سال به طول انجامید و درنهایت سی ام مردادماه سال 99 پرونده اش بسته شد. بعید است به این زودی ها رکوردی که در طولانی شدن لیگ نوزدهم به ثبت رسیده، شکسته شود. حالا در نظر بگیرید که تیم ها حدود دو ماه هم قبل از آغاز لیگ درگیر تمرینات بدنسازی و اردوهای پیش فصل بودند که این زمان را به 14 ماه می رساند. حالا هم بزرگ ترین دغدغه زمان آغاز لیگ بیستم است.

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است تا سیزدهم شهریور رقابت های جام حذفی به انتها برسد. همچنین 4 کننده فوتبال کشورمان در آسیا هم باید اواخر شهریور در قطر حاضر شوند و بازی های باقیمانده دور گروهی را برگزار کنند.

در کنار فشردگی مسابقات، معضل کرونا هم همچنان وجود دارد. به این ترتیب آغاز فصل بعد مسابقات یک چالش جدی برای سازمان لیگ خواهد بود. البته معضل فشردگی مسابقات برای همه لیگ های دنیا با توجه به شرایط پیش آمده وجود دارد، چرا که تمام کشورهای دنیا به نوعی با این موضوع درگیر هستند، با این تفاسیر به نظر می رسد، مهر ماه شاهد آغاز لیگ بیستم خواهیم بود.

بدون شک فصل آینده هم با فشردگی عجیبی ادامه خواهد داشت که بازیکنان را در دو سال باقی مانده تا جام دنیای با خطرهای مصدومیت روبرو می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 941

به "لیگ بیستم چه زمانی آغاز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ بیستم چه زمانی آغاز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید