حامد حدادی: قبل از المپیک پکن 30 بازی داشتیم و 10 سال بیمه شدیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی در جریان تمرینات امروز سه شنبه تیم ملی بسکتبال به شرایط آسیب دیدگی خود اشاره نمود و گفت: این آسیب دیدگی از لیگ چین آغاز شد، متاسفانه با همین شرایط بازی کردم و همین مسئله باعث آسیب مینیسک پایم شد. طبق آزمایش MRI معین شد که در اثر این شرایط غضروف بین استخوان از بین رفته است.

حامد حدادی: قبل از المپیک پکن 30 بازی داشتیم و 10 سال بیمه شدیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی با بیان اینکه این شرایط فقط با استراحت خوب می گردد، ادامه داد: به احتمال 90 درصد نمی توانم در پنجره سوم آخر انتخابی کاپ آسیا شرکت داشته باشم. برای حضور در ژاپن هم باید ببینم شرایط چگونه است.

این ملی پوش بسکتبال همچنین در مورد شرایط تمرینی تیم ملی اعلام کرد: یکی دو بازیکن جدیدی که آمده اند انگیزه زیادی دارند اما در عین حال خیلی کار دارند و باید میدان ببیند تا پخته شوند.

حدادی در مورد فرایند آماده سازی تا زمان اعزامی تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری بازی های المپیک گفت: در شرایط کرونا بهتر از این نمی گردد. انتظار شرایط بهتر داشتیم، اما متاسفانه کرونا اجازه نداد.

وی در همین رابطه به شرایط آماده سازی تیم ملی برای المپیک پکن که تیم ملی بسکتبال در آن حضور داشت اشاره نمود و گفت: برای آن دوره بازی ها 22 سالم بود. و من و صمد خیلی جوان بودیم و انگیزه بیشتری داشتیم، البته الان هم انگیزه ما زیاد است اما در سال 2008 در چهار قاره مسابقه تدارکاتی داشتیم و 30 بازی انجام دادیم. شاید 25 باخت هم آوردیم اما تیم برای 10 سال بیمه شد. برای این دوره کمتر تمرین نموده ام اما سعی می کنم به بچه های جوانتر روحیه و انگیزه بدهم و یاری شان کنم.

حامد حدادی همچنین اشاره به گروه بندی تیم ملی بسکتبال در المپیک داشت و گفت: گروه سختی داریم. آمریکا در جام جهانی بد نتیجه گرفت و حالا انگیزه دارد که با ترکیب کامل بیاید. همین را به فال نیک بگیریم که با یک تیم خوب بازی می کنیم. شاید 10 سال یک بار این اتفاق بیفتد که با آمریکا بازی کنیم. شرایط بسکتبال با رشته های دیگر فرق دارد . آنهایی که می گویند حتما نتیجه می گیریم بسکتبال را متوجه نمی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1420

به "حامد حدادی: قبل از المپیک پکن 30 بازی داشتیم و 10 سال بیمه شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد حدادی: قبل از المپیک پکن 30 بازی داشتیم و 10 سال بیمه شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید