قلعه نویی: آلومینیوم، پدیده لیگ برتر می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، مربی دروازه بان های تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم جوان و با انگیزه ای داریم و اطمینان دارم فصل آینده پدیده لیگ برتر می شویم.

قلعه نویی: آلومینیوم، پدیده لیگ برتر می گردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علی قلعه نویی مربی دروازه بان های تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با ، در رابطه با شرایط این روز های تیم اراکی گفت: از آن جایی که اراکی ها سال اول است که در لیگ برتر نماینده دارند تا مسئولان با شرایط جدید وفق پیدا نمایند کمی زمان برد. خطیبی (سرمربی آلومینیوم) از مدت ها پیش نفرات مورد نظر خود را به باشگاه معرفی نموده بود. در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است.

او ادامه داد: تیم ما بسیار جوان و با انگیزه است. وقتی بازیکنان در اولین بازی تدارکاتی ما به میدان بروند همه متوجه می شوند تیم شاداب و با انگیزه ای داریم.

قلعه نویی درباره شرایط دروازه بان های این تیم گفت: نظر خطیبی جوان گرایی است و به همین دلیل دروازه بان های جوانی را جذب کردیم. معراج اسماعیلی که از تیم ذوب آهن به ما پیوست 20 ساله، دروزاه بان سوم ما 22 ساله و ناصری که به تازگی به ما اضافه شده دروازه بان جوان و با تجربه ای است.

مربی دروازه بان های آلومینیوم اراک ادامه داد: فصل گذشته سجاد بیرانوند در چارچوب دروازه ما می ایستاد. او بهترین دروازه بان لیگ دسته یک شد. بیرانوند به دلیل سن بالا از تیم ما جدا شد. برای او آرزوی موفقیت می کنم.

قلعه نویی در رابطه با شرایط تمرینی این تیم گفت: ابتدا در شهر تبریز اردوی 10 روزه برگزار می کنیم. در این اردو بر روی آمادگی بدنی بازیکنان تمرکز داریم و بازی تدارکاتی برگزار نمی کنیم.

او ادامه داد: پس از اردوی تبریز در تهران اردو خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی برگزار می کنیم.

مربی دروازه بان های آلومینیوم اراک درباره پیش بینی خود از شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من تیم بسیار خوبی داریم و پدیده فصل آینده لیگ برتر خواهیم بود.

او در سرانجام گفت: در شهر اراک امکانات بسیار خوبی داریم. اراک چند استادیوم مجهز دارد که 3 استادیوم متعلق به باشگاه آلومینیوم است. با این امکانات جای یک نماینده اراکی در لیگ برتر خالی بود که با صعود آلومینیوم این امر محقق شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 985

به "قلعه نویی: آلومینیوم، پدیده لیگ برتر می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه نویی: آلومینیوم، پدیده لیگ برتر می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: آلومینیوم، پدیده لیگ برتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید