فراری برای یکسال دیگر قدرتمندترین برند دنیا لقب گرفت

به گزارش سرگرمی تفریحی، فراری برای دومین سال پیاپی قدرتمندترین برند جهان لقب گرفت. انتشار این خبر می تواند سیل عظیمی از سرمایه را به سمت این برند ایتالیایی سرازیر کند. مطابق گزارش سالانه آژانس برند فایننس ین خبر می تواند سیل عظیمی از سرمایه را به سمت این برند ایتالیایی سرازیر کند. مطابق گزارش سالانه که به ارزیابی برندهای مختلف در جهان اشتغال دارد، فراری با کسب نمره 94.1 از 100 در شاخص قدرت برند، توانست عنوان قوی ترین برند جهان را از آن خود کند. از بین تمامی برندهای جهان تنها 12 برند پیروز شدند در لیست برترین برندهای سال قرار بگیرند که فراری صدرنشین آن ها شد.

فراری برای یکسال دیگر قدرتمندترین برند دنیا لقب گرفت

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

دیوید هیگ رئیس آژانس برند فایننس پس از انتشار این گزارش گفت:

فراری برندی است که توسط تمامی مردم دنیا مورد تحسین واقع می گردد که این مورد نشان دهنده قدرت این شرکت ایتالیایی است. هرکسی قدرت خرید خودروهای فراری را ندارد، به همین دلیل بازار خرید و فروش لوازم جانبی فراری بسیار داغ است و افراد می توانند کیف، ساعت، عطر و ادکلن یا اسباب بازی با لوگو فراری خریداری نمایند. با توجه به رویکرد بازار مدیران فراری احتیاج دارند تا برنامه ریزی خوبی برای چشم انداز برند خود داشته باشند و در خصوص واگذاری کپی رایت برند خود محتاط عمل نمایند.

فراری در صدر فهرست قدرتمندترین برند صنعتی دنیا!

سال گذشته نیز فراری پیروز شد تا عنوان قدرتمندترین برند دنیا را از آن خود کند. در این سال فراری با کسب نمره 94.8 از 100 توانست 19 برند دیگر را پشت سر گذاشته و به صدرنشین لیست برترین نشان های تجاری دنیا تبدیل گردد. رقبای فراری در این لیست شرکت های شناخته شده ای همچون کوکاکولا، مک دونالد و دیزنی بودند. ارزش برند فراری از سال گذشته تا به امروز 9 درصد افزایش یافته و به رقم 9.1 میلیارد دلار رسیده است. فروش فوق العاده محصولات فراری شامل خودرو و لوازم جانبی، دلیل اصلی افزایش مثبت ارزش برند فراری بوده است.

سال 2019 میلادی برای فراری سالی پر از خبر بود. در این سال برند ایتالیایی از پنج مدل جدید رونمایی کرد که بعضی از آن ها در سال 2020 وارد بازار خواهند شد. دو محصول فراری SF90 استراداله و فراری روما از ساخته های جدید فراری هستند که هرکدام بخش های جدیدی از بازار را مورد هجوم قرار خواهند داد. فراری در بازار لوازم جانبی نیز حضوری فعال دارد. این شرکت اخیرا قراردادی را با برند فراوری پوشاک جورجیو آرمانی به امضا رسانده تا فروش محصولاتی همچون تی شرت، عینک آفتابی و سایر لوازم جانبی گسترده تر از قبل صورت بگیرد.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 509

به "فراری برای یکسال دیگر قدرتمندترین برند دنیا لقب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری برای یکسال دیگر قدرتمندترین برند دنیا لقب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید