فائوچی به تیم بایدن مشاوره نمی دهد

به گزارش سرگرمی تفریحی، فوق تخصص بیماری های عفونی آمریکا تاکید نمود، هیچ ارتباطی با تیم انتقالی رئیس جمهور منتخب آمریکا در زمینه مبارزه با ویروس کرونا ندارد و در حال حاضر هیچ دلیلی برای ترک کار و پیوستن به این کوشش آن هم هنگامی که کارهای بسیاری برای انجام دادن در راستای مبارزه با پاندمی کووید 19 وجود دارد، نمی بیند.

فائوچی به تیم بایدن مشاوره نمی دهد

به نقل از خبرگزاری رویترز، دکتر آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای در آستانه کنفرانس سلامت رویترز گفت: من سرم به کار خودم است. من یک سیاستمدار نیستم. من در زمینه بهداشت عمومی فعالیت می کنم.

از ژانویه امسال میلادی فائوچی در نیروی ضربت ویروس کرونا کاخ سفید دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا خدمت نموده است؛ سمتی که بارها باعث شده وی با ترامپ دچار اختلاف گردد چرا که ترامپ کوشش نموده پاندمی کرونا را کم اهمیت جلوه دهد و در عوض بر بازگشایی کسب و کارها تمرکز کند.

فائوچی اضافه نمود: به طور کلی هیچ دلیل و منطقی وجود ندارد که من در بحبوحه پاندمی کرونا اقداماتم را که در خلاص شدن ما از شر این پاندمی نقش مهمی ایفا نموده اند، متوقف کنم.

توصیه فائوچی به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا درست مشابه توصیه هایی است که وی در حال حاضر مطرح نموده است همچون رعایت فاصله اجتماعی، اجتناب از تجمع، استفاده از ماسک و شستن دست ها.

وی گفت: اصول بهداشت عمومی از یک ماه به ماه دیگر یا از یک دولت به دولت دیگر تغییر نمی نماید.

فائوچی برای شش دولت خدمت نموده و در مشاخصه با اپیدمی ایدز در دهه 1980 میلادی تحت ریاست جمهوری رونالد ریگان به فردی شاخص و برجسته تبدیل شد.

وظیفه اصلی امروز فائوچی به عنوان رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا فراوری واکسن کرونا و دستیابی به درمانی برای کووید 19 است.

شرکت داروسازی فایزر و شریک آلمانی اش کمپانی بیوان تک اعلام نموده اند که واکسن کرونا تجربی آنها 90 درصد موثر بوده است.

شرکت زیست فناوری مدرنا که واکسن مشابهی را با حمایت برنامه عملیات سرعت نور کاخ سفید فراوری می نماید قرار است نتایج تست واکسن خود را طی یک یا چند هفته آینده اعلام کند.

فائوچی گفت: محصول شرکت داروسازی فایزر که بیش از 90 درصد نزدیک به 95 درصد در درمان ویروس کرونا موثر بوده، یک موفقیت فوق العاده است. دلایل بسیاری دارم که باور داشته باشم محصول شرکت مدرنا نیز نتیجه مشابهی خواهد داشت. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1071

به "فائوچی به تیم بایدن مشاوره نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی به تیم بایدن مشاوره نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید