غفوری: درگیری دانشگر و اسماعیلی اتفاق خاصی نبود، باید سرمان را پایین بیندازیم

به گزارش سرگرمی تفریحی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: ما باید سرمان را پایین بیاندازیم و کار کنیم تا با تمرکز بیشتر تیم مان را بهتر کنیم.

غفوری: درگیری دانشگر و اسماعیلی اتفاق خاصی نبود، باید سرمان را پایین بیندازیم

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم ولی از بازی تیم مان اصلا راضی نبودیم و باید کار کنیم بهتر شویم.

وی در مورد بازی استقلال در نیمه دوم مقابل پیکان توضیح داد: یک مقدار تیم مان از نظر بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم، سرمان را پایین بیندازیم و تیم مان را بهتر کنیم. همه از نحوه بازی تیم در نیمه دوم ناراحت بودیم. در نیمه اول 2 بر صفر به رختکن رفتیم و در نیمه دوم بازی خوبی انجام ندادیم و بچه ها ناراحت بودند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری لفظی دانشگر و اسماعیلی در جریان بازی گفت: طبیعی است که در یک بازی برخی وقت ها بازیکنان با هم جروبحث می نمایند، ولی اتفاق خاصی نبود.

غفوری در واکنش به این موضوع که استقلال با مجیدی به مرور شرایط خوبی پیدا می نماید، گفت: ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم، کادرفنی هم جدید آمده و باید زمان بدهیم تا تفکرات شان را در تیم جا بیندازند. ما هم باید از نظر بدنی بهتر شویم و عملکرد کلی تیم بهتر گردد.

وی در پاسخ به این سوال که مسائل اقتصادی حل شده است؟ مطرح نمود: مسائل در حال حل شدن است. مجموعه باشگاه کوشش می نماید تا آرامشی در تیم حاکم گردد و به ثبات برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1323

به "غفوری: درگیری دانشگر و اسماعیلی اتفاق خاصی نبود، باید سرمان را پایین بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: درگیری دانشگر و اسماعیلی اتفاق خاصی نبود، باید سرمان را پایین بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید