ظرف هوشمندی که نوشیدنی حیوان خانگی را کنترل می نماید

به گزارش سرگرمی تفریحی، همه موجودات باید آب کافی بنوشند. برای ما انسان ها بطری و برنامه های هوشمندی طراحی شده اند که اندازه نوشیدنی مصرفی به وسیله هر فرد را کنترل می نمایند. برای حیوانات خانگی، اما این کار کمی سخت است. می توان با تعویض روزانه نوشیدنی و تازه نگه داشتن آن سلامتی این موجودات دوست داشتنی را تا حدی کنترل کرد. اما اگر مراقب تک تک حرکت های آن ها نباشیم، ممکن است نتوانیم از پس این کار بربیاییم.

ظرف هوشمندی که نوشیدنی حیوان خانگی را کنترل می نماید

به گزارش خبرنگاران، کاسه آب هوشمند Felaqua Connect برای کنترل میزان نوشیدنی حیوانات خانگی طراحی شده است. این کاسه هوشمند آنالیز می نماید که کدام گربه شما نوشیدنی خود را نوشیده و بعلاوه میزان نوشیدنی را نیز به شما نشان می دهد. این محصول به طور خاص برای گربه ها طراحی شده است؛ اما سگ های کوچک نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

گربه ها معمولا به میزان سگ ها تشنه نمی شوند و این می تواند باعث بروز مشکلاتی در سلامتی آن ها گردد. اگر بیش از یک گربه داشته باشید، برای تعیین کردن هر کدام از آن ها باید یک ریزتراشه یا برچسب RFID به قلاده شان متصل کنید. ریزتراشه ها به وسیله دامپزشکان نیز مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت گم شدن حیوانات، آنها را ردیابی می نمایند. Felaqua بدون استفاده از ریزتراشه نیز همچنان اعلان هایی درباره میزان نوشیدنی های گربه به شما ارائه می دهد؛ اما تعیین نمی نماید که کدام گربه آب نوشیده است.

این کاسه هوشمند اطلاعاتی مانند آخرین زمان نوشیدن، میزان نوشیدنی مصرف شده به وسیله هر گربه و میانگین مصرف روزانه را در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه یک نمودار تصویری از میزان آب به جای مانده در مخزن را نیز به شما نشان می دهد. Felaqua از یک کاسه کم عمق و پهن تشکیل شده است. این کاسه به یک مخزن یک لیتری متصل است که در صورت خالی شدن ظرف، آن را بصورت اتوماتیک پر می نماید. کاسه به راحتی خارج و تمیز می گردد. هدف از طراحی چنین محصولی فقط اطلاع از نوشیدن حیوانات خانگی نیست، بلکه آشنایی با روتین نوشیدن گربه ها و تغییر رفتار آن ها است.

منبع: wired

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1821

به "ظرف هوشمندی که نوشیدنی حیوان خانگی را کنترل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرف هوشمندی که نوشیدنی حیوان خانگی را کنترل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید