طراحی معماری رستوران غذاهای سالم

به گزارش سرگرمی تفریحی، طراحی معماری رستوران غذاهای سالم توسط Johannes Torpe Studios

استودیو Johannes Torpe Studios پروژه طراحی معماری رستوران جدیدی داشته است برای Palæo، یک مجموعه رستوران (فست فود) سلامت در کپنهاگن، که با الهام از سادگیِ سبک زندگی و رژیم Paleo صورت گرفته است.

طراحی معماری رستوران غذاهای سالم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هدف اصلی این رستوران سرو غذای سالم است که با تمرکز برروی موادغذایی تازه و عمل آوری نشده انجام می گردد. به همین دلیل آنها خواستار فضایی گرم و محبت آمیز برای رستوران خود بودند تا تمام مشتریان درآن احساس راحتی نمایند، درنتیجه از متریال های پرداخت نشده نظیر چرم، چوب و پشم استفاده شد.

محیط داخلی به خوبی بخش بندی شده است و فضاهای مخصوص نشستن، راحت و با دید کافی هستند تا همواره نیازهای مشتریان احساس گردد.

درپی خواسته اصلی صاحبان رستوران، درطراحی داخلی از رنگ های خنثی درکنار متریال های طبیعی نظیر چرم، چوب، پشم، سنگ و برنج استفاده شد؛ که به زیبایی درکنار هم قرارگرفته و احساس خوبی را منتقل می نمایند و در چنین فضایی رنگ های زنده و زیبای غذاهای تازه خود را به نمایش می گذارند.

منبع: design-milk

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 437

به "طراحی معماری رستوران غذاهای سالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی معماری رستوران غذاهای سالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید