صنعت پاک گردشگری در مازندران مغفول مانده است

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، دلاور بزرگ نیا پیش از ظهر یکشنبه در آیین زنگ گردشگری در دبیرستان دخترانه اسوه قائم شهر گفت: در ادبیات کهن فارسی، زنگ به معنی هشداری است که حواسمان را به نعمت های اطراف معطوف کنیم.

صنعت پاک گردشگری در مازندران مغفول مانده است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به مزایای مالی گردشگری، تأکید کرد: در همه کشورها هر گردشگر یک فرصت است که نقش آفرینی جامعه میزبان در پذیرایی از او بسیار حائز اهمیت است.

بزرگ نیا اذعان کرد: در حادثه مکه، آل سعود نقش میزبانی را ناشیانه و غیرحرفه ای ایفا کردند و حساسیت همه صاحب نظران جهان را برانگیختند.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی مازندران با اشاره به وجود آثار بسیار قدیمی و باارزش در این استان، گفت: شهرستان قائم شهر نیز همانند همه فضاهای مازندران فرصت های متنوعی را برای گردشگران فراهم می نماید.

وی ادامه داد: وجود آثار معماری و گورهای سه هزار 500 ساله در تپه طالقانی، کشف تمدن چهارهزارساله در منطقه گرد کوه، ابنیه تاریخی سید زرین نوا، امامزاده سیدابوصالح و پل های تاریخی در قائم شهر نشان از قدمت آن دارد که می تواند جاذبه های بسیار خوبی را برای مهمانان این شهرستان فراهم آورد.

بزرگ نیا از جذب اعتبارات خوبی درزمینهٔ گردشگری استان اطلاع داد و اضافه کرد: برای قائم شهر هم اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم هرچه بیشتر مردم را با مشاغل مختلف صنعت گردشگری آشنا کنیم.

جاذبه های گردشگری قائم شهر معرفی نشده اند

فرماندار قائم شهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در این شهرستان برای معرفی جاذبه های گردشگری کاری نکردیم، گفت: برگزاری تورهای یک روزه قائم شهر گردی برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان می تواند مؤثر و مفید باشد.

فرماندار قائم شهر حضور گردشگر خارجی را مبین اصالت فرهنگ ایرانی دانست و بیان نمود: ما می توانیم با پذیرش گردشگران خارجی از منابع سرشار درآمدی صنعت گردشگری بهره ببریم.

مهدی محمدی بابیان اینکه درآمد صنعت گردشگری از چاه های نفت بیشتر است، اذعان کرد: نفت در یک دورانی تمام خواهد شد ولی جاذبه های زیبای کشور ما هرگز تمام نمی شوند و آثار و پیشینه کهن با اضافه کردن قدمت باارزش تر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 479

به "صنعت پاک گردشگری در مازندران مغفول مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت پاک گردشگری در مازندران مغفول مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید