شرودر: تحریم های اروپا علیه روسیه بی فایده است

به گزارش سرگرمی تفریحی، صدر اعظم سابق آلمان تحریم های اروپا علیه روسیه را برای هر دو طرف مضر و بی فایده خواند.

شرودر: تحریم های اروپا علیه روسیه بی فایده است

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گرهارد شرودر، صدر اعظم سابق آلمان در مقاله ای برای یک شبکه تجاری غربی از همه خواست که در دوران بحران کرونا در سطح بین المللی دشمنی ها را کاهش داده و مشارکت ها را گسترش دهند.

وی تاکید نمود که بحران اخیر همچنین یک شانس عظیم است.

صدر اعظم سابق آلمان اضافه کرد: آلمان به عنوان قدرتمندترین کشور سیاسی و مالی در قلب اروپا می تواند و باید مسئولیت عظیمتری را بر عهده گرفته تا در این دوران در رشد هماهنگ اروپا سهمی را ایفا نماید و همچنین در سطح جهانی بخصوص به کشورهای ضعیف در سطح جهانی که گرفتار این بحران شده اند یاری کند.

شرودر همچنین به مناسبت 75 امین سالگرد انتها جنگ جهانی دوم در اروپا اعلام نمود که ما باید موانع را از بین ببریم، دشمنی ها را کنار گذاشته و شراکت ها را گسترش دهیم.

وی تاکید نمود که آمریکا یک شریک مهم برای ما باقی می ماند حتی وقتی که رئیس جمهور فعلی آن یک بار سنگین برای روابط بین المللی است.

شرودر همچنین در بخش دیگری از این مقاله تاکید نمود که روسیه از منابع معدنی زیادی برخوردار است و یک بازار مهم برای تکنولوژی اروپا است.

وی تحریم های اروپا علیه روسیه به دلیل الحاق کریمه به این منطقه را بی تاثیر خوانده و گفت: این تحریم ها به یک سمبل توخالی اما مضر برای هر دو طرف تبدیل شده است.

صدر اعظم اسبق آلمان همچنین تاکید نمود که اروپا نباید خود را از چین جدا کند بلکه باید اجازه سرمایه گذاری ها برای منافع متقابل را بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 728

به "شرودر: تحریم های اروپا علیه روسیه بی فایده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرودر: تحریم های اروپا علیه روسیه بی فایده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید