سومین جشنواره برداشت هلو در شهر شندآباد شبستر برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره برداشت هلو شهر شندآباد شهرستان شبستر اطلاع داد.

سومین جشنواره برداشت هلو در شهر شندآباد شبستر برگزار می گردد

احمد حمزه زاده روز چهارشنبه 14 مهرماه 1400 ضمن اعلام این خبر، گفت: شهرستان شبستر در کنار دارا بودن ظرفیت های تاریخی و فرهنگی از جمله شهرستان های برخوردار استان در حوزه کشاورزی و باغداری است که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری برای ارائه محصولات باغی خود است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه گردشگری شهرستان های استان در دستورکار این اداره کل واقع شده است، برگزاری جشنواره های کشاورزی و باغداری را عاملی مهم در توسعه این بخش از گردشگری اسم کرد و گفت: رونق مالی روستاها و توسعه بازار فروش محصولات کشاورزی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: سومین جشنواره برداشت هلو شهرستان شبستر ،روز آدینه 16 مهرماه 1400 در جاده شبستر-تسوج، چهارراه خامنه شندآباد، بلوار 35 متری شهرداری، پایین تر از صندلی CNG برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند از ساعت 15 الی 18 به مکان مورد نظر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1581

به "سومین جشنواره برداشت هلو در شهر شندآباد شبستر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جشنواره برداشت هلو در شهر شندآباد شبستر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید