سومین بازیکن خارجی در استقلال؛ آری یا خیر؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران: استقلال برای رقابت های فصل جاری لیگ برتر دو بازیکن خارجی خریده است: کوین یامگا و رودی ژستد. این تیم البته قصد داشت (دارد) یک بازیکن خارجی دیگر هم به تیمش اضافه کند که فعلا شرایط چندان در این زمینه مساعد نیست.

سومین بازیکن خارجی در استقلال؛ آری یا خیر؟

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، از مدت ها قبل روی این موضوع تاکید داشت که تیمش سه بازیکن خارجی خواهد خرید. بسیاری می گفتند گزینه های فرهاد مجیدی در پست وینگ بک راست، مهاجم و البته هافبک هجومی است. دو پست اول با بازیکنان خارجی پر شده و کوین یامگا به عنوان وینگ بک و رودی ژستد به عنوان مهاجم خریداری شده اند، ولی هنوز جای بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی که از این تیم جدا شده، پر نشده است. در واقع هنوز گزینه خارجی استقلال در پست هافبک هجومی خریداری نشده است.

فرهاد مجیدی کوشش نموده با تغییر پست کوین یامگا فعلا جای خالی تیمش در این پست را پر کند، ولی آیا این مورد به این معنی است که استقلال قید سومین خرید خارجی را زده است؟ به نظر چنین می آید. در واقع خاتمه رسیدن مهلت جابجایی، فرهاد مجیدی را از خریدن گزینه سوم منصرف نموده است. دلیلش هم تعیین است: استقلال دیگر بازیکنی نمی تواند بخرد مگر که آن بازیکن، آزاد باشد. با این حال، این مورد با اندیشه های فرهاد مجیدی در تضاد است. او گفته بازیکنی می خواهد که در شرایط مسابقه باشد و مسئله ای برای بازی کردن فوری در ترکیب نداشته باشد. هر دو خرید نو این تیم هم همین گونه بوده و آن ها تیم داشته اند و در فرم مسابقه حضور داشته اند. حال، اما بازیکن آزاد، به این معنی است که تیمی نداشته و طبیعتا بدنش از فرم مسابقه خارج شده است. اینجا همان موضوعی است که فرهاد مجیدی وسواس دارد.

دقیقا به همین دلیل است که به نظر می رسد فرهاد مجیدی قید خریدن بازیکن خارجی سوم را زده است؛ مگر اینکه در این میان مسئله ای پیش بینی نشده بروز دهد که فرهاد را وادار کند برخلاف میل باطنی اش به سراغ خریدن بازیکنی آزاد برود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1676

به "سومین بازیکن خارجی در استقلال؛ آری یا خیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین بازیکن خارجی در استقلال؛ آری یا خیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید