سایتی که از بلیط، درخت واقعی فراوری می نماید!

به گزارش سرگرمی تفریحی، سفرنتورک، یک سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیماست، اما داستان به همین جا ختم نمی گردد! این سایت رفته رفته به عنوان سایتی که توانسته از بلیط هواپیما، درخت واقعی فراوری کند در حال معروف شدن است.

سایتی که از بلیط، درخت واقعی فراوری می نماید!

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام سفر نتورک، موسس سفرنتورک در مصاحبه ای به سوالات زیر پاسخ داده است.

- می توانم از شما خواهش کنم به عنوان اولین سوال، خودتان را معرفی کنید؟

· با سلام، من امیر خادمی هستم فارغ التحصیل رشته فیزیک و دیجیتال مارکتینگ و یکی از مؤسسان وب سایت سفرنتورک که یک سایت فروش بلیط هواپیما و اتوبوس هست که البته تا چند روز آینده فروش بلیط قطار و رزرو هتل هم به آن اضافه خواهد شد. ما در سالیان طولانی کارهای مختلفی انجام داده ایم و شکست و پیروزی هایی را تجربه نموده ایم اما در دو حوزه موفقیت خوبی به دست آورده ایم. یکی حوزه تجارت بین الملل و واردات کالا و دیگری در حوزه تجارت الکترونیک یعنی سایت سفرنتورک.

- چرا گفتید تجارت الکترونیک و نگفتید گردشگری؟

· من این مطلب را تاکنون در چند جا مطرح نموده ام. درست است که ما از لحاظ حقوقی یک آژانس مسافرتی هستیم و بالطبع زمینه فعالیتمان گردشگری است اما هدف ما از راه اندازی سفرنتورک، فروش یک محصول الکترونیک (بلیط الکترونیک) به وسیله اینترنت به مردم بوده و هست. برای همین من موضوع شغلی این مجموعه را تجارت الکترونیک خطاب می کنم که البته محصولی مرتبط با گردشگری عرضه می نماید. آرزوی ما داشتن بهترین سایت فروش بلیط با بهترین پشتیبانی است والان هم به جرات می توانم بگویم که جزو بهترین ها هستیم. سایت سریعی داریم، قیمت هایمان بسیار مناسب است و یکی از بهترین پشتیبانی ها را ارائه می دهیم. من همواره به همکارانم در بخش پشتیبانی توصیه می کنم که همواره تصور کنید دارید به اعضای خانواده خودتان یاری و هدایت می کنید.

- برویم سر وقت سوال اصلی که ما را به اینجا کشاند. این داستان فراوری درخت واقعی از بلیط دقیقا چیست؟

· داستان از این قرار است که ما بنابر دلیلی که در ادامه برایتان می گویم تصمیم گرفتیم که قسمتی از سود حاصل از فعالیت وب سایت سفر نتورک را به درختکاری و توسعه فرهنگ درختکاری اختصاص دهیم و تاکنون هم حرکت های جالبی در این زمینه انجام داده ایم.

یک روز شخصی با مجموعه ما تماس گرفت و گفت: من شنیدم که شما درخت فراوری می کنید؟ درسته؟ همکار ما هم در پاسخ دیگر شرح نداد که در حقیقت ما درخت می کاریم و ... همین طوری گفت: بله قربان. آن فرد به طور ناگهانی و فی البداهه پرسید: یعنی درخت واقعی؟ و همکار ما هم جواب داد بله واقعی شخص مقابل با هیجان خاصی خودش را معرفی کرد دیگر بدون هیچ سؤالی خداحافظی کرد اما ظرف تقریباً یک هفته حدود 15 یا 16 تا بلیط از سایت ما خریداری کرد، بعدا آگاه شدیم که ایشان به طور خودجوش در محل کارش (که یک شرکت مرتبط به صنایع نفتی بود) آغاز به بازاریابی و تبلیغ نموده و بلیط های مورد احتیاج شرکتشان را از سایت ما خریداری نموده و البته الان هم جزو بهترین مشتریان ما هستند.

خلاصه، یک روز که باهمکاران بخش کنترل کیفی مشغول گوش کردن به مکالمات بخش پشتیبانی بودیم، مکالمه این فرد به قدری صادقانه و جذاب بود و حس خوبی در ما ایجاد کرد که تصمیم گرفتیم در یکی از تبلیغاتمان از این جمله استفاده کنیم و این تبلیغ مورد استقبال نهاده شد و دوستان زیادی آن را مشاهده کردند. داستان این بود.

- چقدر جالب. ما فکر می کردیم شما یک آزمایشگاهی دایر کردید و بلیط های کاغذی را به درخت تبدیل می کنید. این ایده که قسمتی از سودتان را خرج کاشت درخت کنید از کجا شکل گرفت؟

· همگی ما در خصوص وضعیت بد جنگل های ایران شنیده ایم و همچنین گرم شدن کره زمین و ... برای همین این موضوع یک دغدغه کلی هست؛ اما راستش داستان ما از جای دیگری شکل گرفت. همه چیز از یک میز صبحانه آغاز شد. من روزی به طور اتفاقی با فرد معروفی آشنا شدم که مطمئنم شما هم ایشان را می شناسید. این آشنایی اتفاقی، تبدیل به یک دوستی زیبا شد و یک روزی که به دیدارشان رفته بودم، باهم مشغول صرف صبحانه بودیم که این ایده توسط وی مطرح شد و گفتار و دلایل ایشان به قدری دل نشین، صمیمانه و همراه باصداقت بود که من تصمیم گرفتم آن را اجرایی کنم.

- خیلی جذاب شد، می توانم نام ایشان را بپرسم؟

· متأسفانه الآن نمی توانم پاسخ دهم اما ان شاالله در موقع مناسب حتما ایشان را معرفی خواهیم کرد. فقط این را می گویم که ایشان انسانی هستند با روح بزرگ که ناملایمات زیادی را تحمل نموده و می نمایند و البته با قدرت در جهت خودشان پیش می روند و من همواره برایشان آرزوی موفقیت هرچه بیشتر می کنم.

- بدین شکلی که شما تعریف می کنید راهی نیست به جز اینکه ما هم برای ایشان دعا کنیم و از خواننده ها هم بخواهیم که این کار را انجام دهند.

· ممنون

- گفتگوی جذاب و صمیمانه ای بود. در خاتمه چیزی هست که بخواهید به خوانندگان بگوئید؟

· بله اول از همه باید از طرف خودم و همکارانم از تمامی مشتریان وب سایت سفرنتورک تشکر کنم ثانیاً از اعضای وب سایت درختکاری دات کام به ویژه جناب استاد مهندس نورمحمدی و جناب مهندس کریمی که زحمات زیادی برای وضعیت درختان این کشور می کشند تشکر می کنم و در خاتمه از مردم عزیزمان دعوت می کنم تا سری به صفحه کمپین یک میلیون درخت برای ایران بزنند و آن را مطالعه نمایند. این کمپین جزو بزرگ ترین کمپین های درختکاری در جهان هست که توسط بخش خصوصی در حال شکل گیری و اجراست.

خاتمهی رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 87

به "سایتی که از بلیط، درخت واقعی فراوری می نماید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سایتی که از بلیط، درخت واقعی فراوری می نماید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایتی که از بلیط، درخت واقعی فراوری می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید