رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان با اعلام برنامه سفر این تیم به روسیه گفت: پیش از این قرار بود سفر تیم روز 13 خرداد انجام گردد اما با توجه به اینکه انجام سفر با دو پرواز موجب خستگی تیم می شد و فاصله زیادی تا اولین بازی نداشتیم تصمیم گرفته شد یک روز زودتر اعزام انجام گردد. بر همین اساس صبح روز یکشنبه ساعت 9 پرواز مستقیم به سن پترزبورگ انجام خواهد شد.

رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه

فاطمی افزود: آخرین تمرین تیم صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید. خوشبختانه همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و هیچ مصدومیت یا مشکل جدی نداریم. اولین بازی روز سه شنبه 14 خرداد برابر تیم روسیه B برگزار می گردد چون خود روسیه با دو تیم در رقابت ها حضور دارد. همچنین تغییراتی در قرعه کشی بازی ها رخ داده است و ما با تیم های ارمنستان و آرژانتین هم دیدار می کنیم.

مدیر تیم فوتبال جوانان در خاتمه با قدردانی از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه اردوها و تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و با آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات آماده می شویم. این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار می گردد و می تواند برای تیم ما بسیار مفید باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 4

به "رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید