دانشگر:در استقلال ماندم تا دینم را به طرفداران ادا کنم، بعد از گل به پرسپولیس دنبال طرفداران می گشتم!

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر طرفداران که همواره حامی تیم هستند و خود محمد دانشگر که خیلی استقلالی است خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم.

دانشگر:در استقلال ماندم تا دینم را به طرفداران ادا کنم، بعد از گل به پرسپولیس دنبال طرفداران می گشتم!

به گزارش خبرنگاران ، محمد دانشگر در خصوص تمدید قراردادش با استقلال گفت: خیلی راضیم که این رخ داد و با مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیدم.

وی اضافه نمود: به هر حال بعد از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و صحبت هایی که با مدیر برنامه هایم صورت گرفت تصمیم گرفتم باز هم در خدمت استقلال باشم و امیدوارم سال جاری اتفاقاتی رقم بخورد که دل طرفداران شاد گردد.من در استقلال ماندم اول به خاطر طرفداران و سپس به خاطر خودم!

مدافع استقلال در خصوص اینکه منظورش از اینکه به خاطر خودش در استقلال مانده چیست بیان کرد: محمد دانشگر جدای از اینکه بازیکن استقلال است خودش خیلی استقلالی است، من هم به خاطر اینکه او خیلی استقلالی است راضیم که قراردادم را تمدید کردم.

دانشگر در خصوص اینکه چرا اینقدر تمدید قراردادش طول کشید بیان کرد: من بعد از سرانجام فصل اصلا حرفی نزدم و حتی به هیچکس در خصوص تصمیمم صحبت نکنم.نمی خواستم از بیرون فکر نمایند که به دنبال بازارگرمی و این جور حرف ها هستم. یک پیشنهاد از کشورهای عربی داشتم که از 2-3 ماه پیش به من داده شد. آنها بعد از سرانجام فصل چندین بار با مدیر برنامه هایم صحبت کردند اما همه چیز را به بعد موکول کردم. بعد از فینال جام حذفی هم به شهرستان رفتم تا چند روزی از نظر ذهنی ریکاوری شوم.

وی تاکید نمود: وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهاد کرد با چند نفر از دوستان و نزدیکانم مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را با استقلال تمدید کنم.وقتی با آقای سعادتمند صحبت کردم او مدعی بود باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و بازیکنان سال گذشته باید بیشتر به تیم یاری نمایند.

مدافع تیم فوتبال استقلال توضیح داد: وقتی این موارد در نشست مطرح شد تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم چون احساس کردم دینی به استقلال دارم که باید آن را ادا کنم. در این یکی دو ماه اخیر خیلی تحت فشار بودم که فکر می کنم همه در جریان آن هستند. سعی کردم کمی آرام شوم و بعد تصمیم بگیرم. از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم راضیم. شب گذشته هم به اردوی تیم در قطر اضافه شدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی های لیگ قهرمانان از اعتبار استقلال در این بازی ها دفاع کنیم.

دانشگر در خصوص اینکه بعد از گلزنی به پرسپولیس شادی خاصی انجام داد و منظورش از آن شادی چه بود گفت: در آن لحظه واقعا راضی بودم. شاید باور نکنید ولی در ورزشگاه دنبال طرفداران می گشتم! یک لحظه یادم رفته بود که طرفدار در ورزشگاه نیست. گلزنی در دربی لذت خاصی دارد به خصوص که در آن دقایق وقتی تیم تحت فشار است گل بزنی. تا آخر عمرم آن گل را فراموش نمی کنم. شادی بعد از گلم هم مثل همواره بود. به آن مدل راضیی کردن علاقه دارم.

دانشگر در خصوص اینکه شرایط سرمربی تیم چه می گردد چون در این مدت صحبت های زیادی در خصوص انتخاب کادر فنی به وجود آمده است گفت: فعلا که آقای نامجو مطلق سرمربی استقلال هستند ولی باید ببینیم مسئولان باشگاه چه تصمیمی می گیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 968

به "دانشگر:در استقلال ماندم تا دینم را به طرفداران ادا کنم، بعد از گل به پرسپولیس دنبال طرفداران می گشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر:در استقلال ماندم تا دینم را به طرفداران ادا کنم، بعد از گل به پرسپولیس دنبال طرفداران می گشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید