داستان یک سنجاق سر که باعث خرید خانه گران قیمت شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، تهران (پانا) - یک زن کالیفرنیایی پس از آغاز مبادله کالا به کالا در یک سال و نیم گذشته، که فقط با یک سنجاق سر آغاز شد، اکنون صاحب خانه ای گرانقیمت است.

داستان یک سنجاق سر که باعث خرید خانه گران قیمت شد

این خبر داستان زنی است که با مبادله کالا به کالا توانست خانه ای گرانقیمت بخرد.

یک زن کالیفرنیایی پس از آغاز مبادله کالا به کالا در یک سال و نیم گذشته، که فقط با یک سنجاق سر آغاز شد، اکنون صاحب خانه ای گرانقیمت است.

دمی اسکیپر 30 ساله، در ماه می 2020 بیان کرد که راه خود را به سمت خرید یک خانه تغییر خواهد داد. او همه چیز را از یک دوچرخه پلتون گرفته تا یک گردنبند الماس به دست آورد و از هر مورد برای به دست آوردن دارایی بزرگتر و بهتر استفاده کرد. او در مجموع 28 معامله انجام داد، جایی که او این کوشش بلندپروازانه را مستند کرد و آن را Trade Me Project نامید.

وی در اولین ویدیوی خود گفت: من یک سنجاق سر را معامله می کنم تا زمانی که یک خانه پیدا کنم. اسکایپر که در سانفرانسیسکو زندگی می نماید، گفت که از کریگزلیست، eBay و فیس بوک برای انجام معاملات کالا به کالا استفاده نموده است. برای مثال اسکایپر یک دوچرخه پلتون را با فورد موستانگ GT دلوکس 2006 عوض کرد.

یا در مثالی دیگر، او شخصی را در اینترنت پیدا کرد که احتیاج به تمیز کردن فرش داشت تا در ازای جاروبرقی، یک اسنوبرد 95 دلاری به او بدهد. پس از آن، او اسنوبرد را با یک اپل تی وی 180 دلاری مبادله کرد.

او اغلب پس از اینکه متوجه شد مردم برای چه چیزی حاضرند ضرر نمایند، کالای مورد نظر خو را ارتقا میداد، برای مثال یک نفر حاضر بود ایکس باکس 320 دلاری را با مک بوک پرو خود که حدود 400 دلار قیمت داشت تاخت بزند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1790

به "داستان یک سنجاق سر که باعث خرید خانه گران قیمت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان یک سنجاق سر که باعث خرید خانه گران قیمت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید