خرید اتوبوس های جدید حمل و نقل عمومی گرگان در سال 99

به گزارش سرگرمی تفریحی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از خرید اتوبوس های جدید اطلاع داد.

خرید اتوبوس های جدید حمل و نقل عمومی گرگان در سال 99

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار از ، مهدی کمالغریبی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: گران شدن سوخت موجی از مردم را به سمت سیستم حمل و نقل عموم سوق خواهد داد و این استقبال باید با گسترش کمی و کیفی ناوگان جبران گردد.

او اضافه نمود: برنامه ریزی می کنیم که با افزایش خرید اتوبوس و توسعه ناوگان زمان انتظار را به 10 دقیقه کاهش دهیم و هم اکنون 72 دستگاه اتوبوس و دو هزار و 942 تاکسی در سطح شهر برای خدمات رسانی به مردم فعالیت می نمایند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با بیان این که اتوبوس ها از ساعت 6 صبح تا 8 شب در 32 خط و 488 ایستگاه در سطح شهر فعال هستند، گفت : زمان انتظار برای اتوبوس در گرگان به طور میانگین بین 15 الی 20 دقیقه است.

کمالغریبی اضافه نمود: افزایش نرخ کرایه در دستور کار سازمان و شهرداری نیست و سهمیه سوخت برای آن ها کفایت می نماید، ولی پیگیر سهمیه سوخت برای سرویس های مدارس و آژانس ها هستیم که در این زمینه مکاتباتی اجرا شده تا سهمیه آن ها افزایش یابد.

او با اشاره به این که تاکسی های تک سوز ماهیانه 400 لیتر و تاکسی های دوگانه سوز 200 لیتر سهمیه دارند، اعلام کرد که پیمایش روزانه تاکسی ها به طور میانگین بین 100 تا 150 کیلومتر است که در این صورت تاکسی بین 20 الی 30 لیتر بنزین مصرف می نماید بنابراین اگر میزان سهمیه تاکسی ها به 600 لیتر افزایش یابد، عمده مسائل کاهش می یابد.

کمالغریبی با بیان این که آمار جابجایی روزانه اتوبوس 725 نفر و تاکسی 125 نفر است، ادامه داد: میانگین عمر ناوگان تاکسی گرگان بین 9 الی 10 سال و عمر اتوبوس ها با توجه به نوسازی اجرا شده با حمایت شهردار گرگان 8.5 سال است.

او با بیان این که عمر ناوگان ما نسبت به سایر شهر ها قابل قبول است، از برنامه ریزی برای خرید 20 دستگاه اتوبوس جدید و بازسازی 10 دستگاه اتوبوس با تاکید و حمایت شهردار گرگان در سال 99 خبرداد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 392

به "خرید اتوبوس های جدید حمل و نقل عمومی گرگان در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اتوبوس های جدید حمل و نقل عمومی گرگان در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید