تکمیل استادیوم 15 هزار نفری خرم آباد احتیاج به 38 میلیارد اعتبار دارد

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: مقرر شده است مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد تا سرانجام دولت به بهره برداری برسد.

تکمیل استادیوم 15 هزار نفری خرم آباد احتیاج به 38 میلیارد اعتبار دارد

حشمت الله امان الهی امروز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد که با حضور جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش وجوانان انجام شد، با اشاره به فرایند تکمیل این پروژه عمرانی - ورزشی، اظهار کرد: فرایند ساخت مجموعه ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد در سال 86 شروع و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 82 درصدی دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه ورزشی توسط راه و شهرسازی در حال ساخت است و ما دستگاه بهره بردار این پروژه هستیم و با توجه به جلسات صورت گرفته با دستگاه راه و شهرسازی مقرر شده که این پروژه تا سرانجام دولت به بهره برداری برسد.

امان الهی اعتبار هزینه شده در این پروژه را 47 میلیاردتومان بیان و ادامه داد: بنابر پیش بینی ها این پروژه برای تکمیل به 38 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد و اعتبار مصوب این پروژه 12 میلیارد تومان بوده که تخصیص شش و نیم میلیاردی دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت معاونت عمرانی استانداری لرستان و مساعدت راه وشهرسازی وامور آب استان بحث آبرسانی واتصال انشعابات آن نیز حل شده و برای حل مشکل آب این پروژه دو و نیم میلیارد تومان واریز شده که با حل مشکل آب فرایند تکمیل با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به بحث چمن، محوطه سازی ونصب جایگاه های سکوهای این مجموعه ابراز امیدواری کرد این پروژه ورزشی که یکی از احتیاجهای ضروری استان است هرچه سریعتر تکمیل شده تا مسائل زیرساختی میزبانی تیم های فوتبال حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1170

به "تکمیل استادیوم 15 هزار نفری خرم آباد احتیاج به 38 میلیارد اعتبار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل استادیوم 15 هزار نفری خرم آباد احتیاج به 38 میلیارد اعتبار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید