توقیف 332 دستگاه خودرو هنجارشکن در رشت

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/گیلان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از تشدید اجرای طرح برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در شهر رشت اطلاع داد و گفت: در این طرح 332 خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

توقیف 332 دستگاه خودرو هنجارشکن در رشت

سرهنگ حسین حسن پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت توسط عده ای جوان که با حرکاتی نمایشی و مخاطره آمیز با خودرو نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می کردند، طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و ایجاد صداهای ناهنجار، از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است، اضافه نمود: در این طرح که از اول مهرماه تا 24 آذرماه سالجاری اجرا شد، پلیس 332 دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم را در استان توقیف و روانه پارکینگ کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان، برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت های پلیس اعلام نمود گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می نماید.

سرهنگ حسن پور همچنین به اعمال قانون 26 هزار و 316 دستگاه خودرو متخلف در این طرح اشاره نمود و اضافه نمود: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز خودروهای هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

به گفته وی متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1167

به "توقیف 332 دستگاه خودرو هنجارشکن در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 332 دستگاه خودرو هنجارشکن در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید