توافق شهرداری با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی

به گزارش سرگرمی تفریحی، شهردار منطقه 7 گفت: توافقات برای تملک باغ پیراپزشکی با بنیاد تعاون ارتش اجرا شده و این باغ به زودی به تملک شهرداری در خواهد آمد.

توافق شهرداری با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان شهردار منطقه 7 در حاشیه بازدید از باغ پیراپزشکی در این منطقه که با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست و علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران انجام شد، اظهارکرد: منطقه 7 از سرانه فضای سبز پایینی برخوردار است، از همین رو برای رفع کردن آن در نظر گرفتیم از اراضی نهادهای حکومتی و مجموعه های نظامی و انتظامی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای جبران کمبود سرانه فضای سبز تملک املاکی که مستعد ایجاد فضای سبز هستند را پیگیری می کنیم، اضافه کرد: از جمله آن ملکی در خیابان معلم (باغ پیراپزشکی) متعلق به ارتش جمهوری اسلامی است که جلسات متعددی در این خصوص با بنیاد تعاون ارتش داشتیم تا بتوانیم از محل تبصره 7 این ملک را تملک کنیم .

به گفته آبادیان، مساحت این ملک بالغ بر 7 هزار و 200 متر است که توافقات برای تملک آن با بنیاد تعاون ارتش صورت گرفته و به زودی به تملک شهرداری در خواهد آمد تا به ارتقای سرانه فضای سبز منطقه یاری کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در خاتمه اعلام کرد: اندازه سرانه فضای سبزی که در منطقه 7 جنبه عمومی دارد، 5.6 متر است، اما مساله این است که مثلا مجموعه 68 هکتاری مصلی در این منطقه واقع شده است که 40 هکتار آن فضای سبز است و جنبه عمومی نیز دارد، ولی با این حال جزو سرانه فضای سبز منطقه محسوب نشده است، بنابراین احتساب اندازه سرانه فضای سبز در منطقه احتیاج به بازنگری دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1943

به "توافق شهرداری با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق شهرداری با ارتش برای تملک باغ پیراپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید