بیش از 319 هزار تماس به وسیله سامانه 121 اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان ثبت شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، برای کاهش زمان خاموشی مشترکان برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق هما از ابتدای سال 98 فعالیت خود را در این استان شروع نموده است.

بیش از 319 هزار تماس به وسیله سامانه 121 اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان ثبت شد

خبرنگاران زاهدان - مدیر مرکز کنترل فوریت های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 319 هزار و 399 تماس در نیمه نخست سال جاری به وسیله سامانه 121 مرکز اتفاقات برق این استان ثبت شده است که از این تعداد 95 هزار و 754 تماس به وسیله سامانه هما و 223 هزار و 645 تماس به وسیله مرکز اپراتور این شرکت ثبت شده است.

مریم بنده ای گفت: از مجموع تماس های ثبت شده در نیمه نخست سال جاری 225 هزار و 762 تماس به علت خاموشی با برنامه، 17 هزار و 626 تماس به علت قطعی روشنایی معابر، 52 هزار و 715 تماس به علت خاموشی بی برنامه و 23 هزار و 296 تماس غیر مرتبط بوده است.

برای کاهش زمان خاموشی مشترکان و بعلاوه افزایش رضایت و سهولت ارتباط مردم با این شرکت برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق هما از ابتدای سال 98 فعالیت خود را در این استان شروع نموده است.

به گفته بنده ای پاسخ گویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله مهمترین اهداف سامانه هوشمند تلفنی مرکز اتفاقات 121 هما است.

او گفت: با توجه به هوشمند سازی این سامانه، مشترک پس از تماس تلفنی با سامانه 121 و وارد کردن شناسه قبض تخصیص یافته، در خواست برطرف خاموشی خود را به صورت کد های معین ثبت و کد پیگیری دریافت می نمایند.

این طرح فروردین سال 98 در منطقه زاهدان، مرداد در منطقه سیستان و آذر ماه در منطقه چابهار عملیاتی شده است .

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1753

به "بیش از 319 هزار تماس به وسیله سامانه 121 اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 319 هزار تماس به وسیله سامانه 121 اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید