بلیط هواپیما سوچی

به گزارش سرگرمی تفریحی، سوچی یکی از بهترین شهرهای روسیه برای سفر و گذراندن تعطیلات می باشد . این شهر که در جوار دریای سیاه و رشته کوه های قفقاز واقع شده با مجموعه ای از بهترین ها به بهشت ساحلی سرزمین تزارها تبدیل شده و سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود می کشاند . بهترین راه سفر به سوچی استفاده از هواپیما است پس بهتر است از هفته ها قبل نسبت به رزرو بلیط هواپیما سوچی اقدام گردد . پروازهای مستقیم معمولا فاصله تهران تا سوچی در مدت زمانی 2 ساعت و 10 دقیقه ای طی می نمایند که این زمان با در نظر دریافت مراحل مختلف افزایش می یابد .

بلیط هواپیما سوچی

ایرلاین های فعال در راستا تهران - سوچی

ایرلاین های خارجی متعددی در راستا تهران به سوچی فعالیت می نمایند اما ایرلاین ماهان ایر تنها شرکت هواپیمایی داخلی است که هر هفته پروازهای مستقیم به مقصد سوچی برگزار می نماید . انتخاب ایرلاین خارجی برای سفر به سوچی موجب می گردد یک یا دو توقف در طول راستا داشته باشید . به طور مثال ایرلاین ایرفلوت روسیه مسافران را از تهران به مسکو منتقل کرده و بعد از توقفی چند ساعته در پایتخت روسیه دوباره راهی سوچی می گردد .

شرکت های هواپیمایی فعال در خط هوایی تهران-سوچی عبارتند از :

  • ایرلاین ماهان ایر
  • ایرلاین ایر فلوت روسیه
  • ترکیش ایرلاین ترکیه
  • ایرلاین قطر ایرویز
  • ایرلاین بلاویا بلاروس
  • و … .

قیمت بلیط هواپیما سوچی

نرخ بلیط هواپیما در روزهای خاص و تعطیلات معمولا به صورت انلاین و لحظه ای در تغییر است در این روزها یافتن بلیط ارزان هواپیما بعید به نظر می رسد . لذا زمان سفر نقش موثری در تغییر قیمت بلیط دارد . نوع ایرلاین و کلاس پروازی از دیگر عوامل تاثیر گذار در نرخ بلیط هستند . ارزان ترین بلیط هواپیما سوچی را معمولا در فصل کم گردشگر و در زمانی که سفر به سوچی کاهش یافته می توان با کمی پیگیری رزرو نمود .

منبع: لذت سفر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 129

به "بلیط هواپیما سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید