بعضی افراد به حاشیه سازی عادت نموده اند، گودرزی باید به قانون احترام بگذارد

به گزارش سرگرمی تفریحی، منصور برزگر در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه نمود: تیم ملی کشتی آزاد ایران سال جاری با نظم و برنامه خوب و با بهره گیری از مهره های با انگیزه به آماده سازی پرداخت که طی چند روز آینده راهی رقابتهای جهانی مجارستان می گردد.

بعضی افراد به حاشیه سازی عادت نموده اند، گودرزی باید به قانون احترام بگذارد

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که کشتی گیران و مربیان از ابتدای سال تا به امروز را در شرایط سخت و طاقت فرسایی پشت سر گذاشتند و به واقع با از خودگذشتگی برای آوردگاه دنیای آماده شدند. باورش کمی سخت است اما این شرایط در حالی بود که گاهی برای تامین آب معدنی هم با مشکل روبرو بودند.

مرد سرد و گرم چشیده کشتی اضافه کرد: یکی از مسائل همیشگی ما فقدان همدلی و اتحاد بین جامعه کشتی است، در حالی که روسها که این روزها در کشتی دنیا یکه تازی می نمایند از گذشته تا امروز همواره در کنار هم بوده و هیچگاه اختلافات خود را علنی نمی کردند.

برزگر توضیح داد: مسائل این روزهای کشتی مثل روز روشن است، اما انگار عده ای از اهالی این رشته قصد دارند سطح توقع مردم را بالا برده و در نهایت برای تیم های ملی ایجاد مشکل و حاشیه نمایند. به شخصه به توانایی تیم ایران برای کسب بهترین عنوان در رقابتهای دنیای اعتقاد دارم اما اینکه بخواهیم همه چیز را خوب نشان دهیم و بگوییم باید با کسب بیشترین مدال طلا، قهرمان دنیا شویم، یک حاشیه سازی با برنامه برای ورزش اول کشور است.

دارنده مدال نقره المپیک مونترال خاطر نشان کرد: در زمان مسئولیت همین حاشیه سازان، وقتی من و بعضی از پیشکسوتان کشتی انتقاد می کردیم، این دوستان تحمل کوچکترین حرف . انتقاد را نداشتند و به بدترین شکل ممکن جواب ما را می دادند. در حالی که از مسئولیت و پست های خود به بهترین شکل استفاده برده و منافع بسیاری را نصیب خود کردند. این در حالیست که مربیان تیم ملی هم اکنون حتی اجازه حضور در لیگ و کسب درآمد از این عرصه را ندارند.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد در انتها به اظهارات نایب قهرمان المپیک لندن اشاره نمود و گفت: از صادق گودرزی انتظار می رود به قانون انتخابی احترام بگذارد. وقتی وی در مسابقه انتخابی شرکت ننموده دیگر بزرگنمایی بعضی مسائل وجود ندارد، کادر فنی و شورای فنی به این کشتی گیر احترام می گذارد، اما از وی انتظار می رود به قانون احترام بگذارد. به هر حال از وی انتظار داشتیم در حالی که فاصله کمی تا رقابتهای دنیای به جامانده، همچون چند ماههای گذشته با تیم ملی همراهی نموده و باعث ایجاد انگیزه ور وحیه مسافران رقابتهای دنیای باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 610

به "بعضی افراد به حاشیه سازی عادت نموده اند، گودرزی باید به قانون احترام بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی افراد به حاشیه سازی عادت نموده اند، گودرزی باید به قانون احترام بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید