با گوشی های آینده وزن کم کنید

به گزارش سرگرمی تفریحی، اگر دوست دارید وزنتان را کاهش دهید، با استفاده از نسل جدید گوشی های هوشمند که در آینده عرضه می شوند، می توانید از خوردن اقلام پرشکر اجتناب کنید.

با گوشی های آینده وزن کم کنید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، حفظ تناسب اندام کار ساده ای نیست ولی گوشی های هوشمند جدید با امکاناتی که دارند، می توانند به افراد در این زمینه کمک برسانند.

سامسونگ میخواهد قابلیتی را به گوشی گالکسی اس 11 خود اضافه کند که کنترل وزن را تسهیل می نماید. بر اساس اختراعی که سامسونگ در این زمینه به ثبت رسانده گالکسی اس 11 مجهز به نوعی طیف سنج خواهد بود که با استفاده از حسگر دوربین گوشی میزان شکر در اقلام مختلف غذایی را آنالیز و کشف نموده و به کاربر اطلاع می دهد.

بدین منظور تنها کافی است هر فرد دوربین گوشی را به سمت غذای مد نظر خود بگیرد و طیف سنج با آنالیز وضعیت این غذا میزان شکر آن را کشف می نماید.

اولین بار یک گوشی با چنین قابلیتی به طور آزمایشی در نمایشگاه سی ای اس 2017 عرضه شد. این گوشی که چانگ هونگ اچ 2 نام داشت علاوه بر کشف میزان شکر در میوه ها، قادر به تحلیل و کشف میزان چربی بدن، رطوبت پوست ، ترکیبات شیمیایی قرص ها و میزان الکل موجود در نوشیدنی ها بود.

گوشی یادشده هرگز به طور انبوه فراوری نشد، اما فراوری انبوه گالکسی اس 11 می تواند کاربرد زیادی به گوشی های هوشمند اضافه کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 226

به "با گوشی های آینده وزن کم کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گوشی های آینده وزن کم کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید