بانوان هرمزگان پیشتاز در فعالیت های مالی هستند

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از فعالیت های مالی استان بر عهده بانوان است، گفت: زنان استان در بخش های مختلف مالی حضوری پر رنگ دارند.

بانوان هرمزگان پیشتاز در فعالیت های مالی هستند

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از فعالیت های مالی استان بر عهده بانوان است، گفت: زنان استان در بخش های مختلف مالی حضوری پر رنگ دارند.

هادی ابراهیمی در نشست با نماینده امور بانوان و خانواده معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از بانوان انجمن ها و تشکل های کارفرمایی گفت: نرخ مشارکت زنان استان در عرصه کار بالاتر از میانگین کشوری است و بانوان استان به توانمندی های زیادی در زمینه های مالی دست یافتند.

وی اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تغییراتی در کسب و کارها بوجود آمد که این امر ساختار کسب و کار را به سمت اقتصاد دیجیتال و آنلاین پیش برد.

وی بر کارآفرینی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش سهم استان در کسب و کارهای نوین تاکید نمود.

در این نشست نماینده امور بانوان و خانواده معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نگاه مدیرکل تعاون و کار استان به فعالیت های مالی بانوان مثبت است و این موضوع مایه دلگرمی و ادامه کوشش بانوان در بخش های مختلف مالی و مشارکت در اقتصاد است.

حسن دوست بر فعالیت و حضور پررنگ بانوان در تشکلات و انجمن های صنفی تاکید و افزود: شناسایی زنان توانمند و فعال و شناساندن فعالیتهای آنان به مسوولان از وظایف ما است که در این زمینه نیازمند همکاری بانوان پرکوشش استان هستیم.

در این نشست بعضی از مسائل انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان هم مطرح شد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1480

به "بانوان هرمزگان پیشتاز در فعالیت های مالی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان هرمزگان پیشتاز در فعالیت های مالی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید