باشگاه های ورزشی پکن بازگشایی شد

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، باشگاه های ورزشی پکن پس از حدود 3 ماه تعطیلی به علت پاندمی کرونا، بالاخره باز شدند و افراد زیادی ماسک زنان برای انجام فعالیت های ورزشی به آنها هجوم آوردند.

باشگاه های ورزشی پکن بازگشایی شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با به کنترل درآمدن شیوع ویروس کرونا در چین دولت اظهار داشت که بعضی محدودیت های قرنطینه و در خانه ماندن افراد را تسهیل نموده است و حالا آنها می توانند به شرط استفاده از ماسک در باشگاه ها و سایر اماکن عمومی حضور داشته باشند.

علی رغم اعلام بازگشایی اماکن عمومی و ورزشی، بسیاری از باشگاه داران و گردانندگان اماکن عمومی معتقدند مردم هنوز نگران هستند و بیشتر کارهای خود را در خانه انجام می دهند و این باعث شده است هیچ چیز مثل سابق نباشد.

مقامات چین از روز آدینه اظهار داشتند که پارک ها، اماکن عمومی و دیدنی و نمایشگاه های را بازگشایی نموده اند و حضور در سالن های سرپوشیده هم در مواقع اجلاس های ضروری با کسب مجوز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 745

به "باشگاه های ورزشی پکن بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های ورزشی پکن بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید