اسپیکرهای نازک ال جی برای تعبیه در اتاق خودرو به شکل نامرئی

به گزارش سرگرمی تفریحی، ال جی دیسپلی از اسپیکرهای نازکی که می توانند در فضای داخلی خودرو پنهان شوند، رونمایی کرد. ال جی می گوید که این بلندگو (Thin Actuator Sound Solution) بدون افت کیفیت صدا، فضای کمتری را اشغال می نمایند.

اسپیکرهای نازک ال جی برای تعبیه در اتاق خودرو به شکل نامرئی

نوترین گجت ال جی دیسپلی، بعد از پنل های ال سی دی با قابلیت کشسانی، یک اسپیکر فوق العاده نازک است که برای نصب در داخل خودرو و در عین حال با ظاهری نامرئی طراحی شده است. این بلندگو با همکاری یک شرکت صوتی جهانی به عنوان جایگزینی برای بلندگوهای سنتی در خودروها ساخته می گردد.

بلندگوی ال جی از سیم پیچ های صوتی معمولی، مخروط ها و آهنرباهای موجود در بیشتر بلندگوها اجتناب نموده و در عوض از فناوری محرک فیلم استفاده می نماید. به گفته ال جی، این اسپیکر می تواند پانل های نمایشگر و مواد مختلف داخل بدنه خودرو را به لرزه درآورد تا تجربه صدای غوطه ورکننده غنی و سه بعدی را ایجاد کند.

به علت ابعاد کوچک پانل ها (5.9 در 3.5 اینچ و ضخامت فقط یک دهم اینچ) و وزن حدود 40 گرم، می توان آنها را در داخل قطعات داخلی خودرو مانند داشبورد، آفتاب گیر، ستون و پشت سر پنهان کرد. به گفته ال جی، این کار فضاهایی را که معمولاً به وسیله بلندگوها اشغال می گردد، آزاد می نماید؛ بدون اینکه کیفیت صدا به خطر بیفتد.

البته، این بلندگو کاملاً نو نیست، زیرا ما شاهد استفاده از پنل های لرزشی مشابه در تلویزیون های OLED خود ال جی بودیم. با این حال، طبق ادعاهای LG Display در خصوص کیفیت صدا، فضای داخلی خودرو یک برنامه نو با مزایای قابل توجه است.

ال جی قرار است این اسپیکرها را در نمایشگاه CES 2023 به نمایش بگذارد و آنها را در نیمه اول سال 2023 وارد بازار کند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1912

به "اسپیکرهای نازک ال جی برای تعبیه در اتاق خودرو به شکل نامرئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیکرهای نازک ال جی برای تعبیه در اتاق خودرو به شکل نامرئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید