استراماچونی: با اینکه آغاز خوبی نداشتیم اما مطمئنم تیمم پیروز می گردد، در تیم یک مهاجم دوم واقعی ندارم

به گزارش سرگرمی تفریحی، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اطمینان دارد تیمش در هفته های آینده پیروز خواهد شد و نتایجی بهتر را کسب می نماید.

استراماچونی: با اینکه آغاز خوبی نداشتیم اما مطمئنم تیمم پیروز می گردد، در تیم یک مهاجم دوم واقعی ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در حضور خبرنگاران گفت: ابتدا مراتب ناراحتی و تسلیت خود را بابت درگذشت خانم جوان طرفدار استقلال ابراز می کنم و همه کشورها از این بابت ناراحت هستند. فردا دیدار بسیار سختی داریم، چون نفت مسجدسلیمان از دو دیدار قبلی خود با موفقیت بیرون آمده است. آنها بازی خیلی خوبی مقابل تراکتور انجام دادند.

وی با اشاره به دیدار شاگردان تارتار برابر صنعت نفت آبادان گفت: نفت در دیدار قبلی خود یک بر صفر از حریف عقب بود، اما انگیزه اش را از دست نداد و با تساوی به مسابقه فردا وارد می گردد. فکر می کنم تارتار کارش را به نحو احسن انجام می دهد و بازیکنانی که از پارس جنوبی وارد این تیم شدند، نقش مهمی در نفت مسجدسلیمان دارند. آنها اسکلت تیم را تشکیل می دهند و بازی خوبی ارائه می نمایند. تجربه محمد طیبی، کاپیتان نفت هم خیلی مهم است. او سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد و به تیمش خیلی یاری می نماید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در بازی های پیش فصل با دو مهاجم بازی می کرد، اعلام نمود: من برنامه خودم را دارم، اما یک مربی بر حسب بازیکنانی که در اختیار دارد، باید بهترین عملکرد را داشته باشد. در دیدارهای محبت آمیز به این روش بازی می کردیم و تیم را به این شکل بستیم. ما الان با یک مهاجم اصلی بازی می کنیم که او دیاباته است. به خاطر اینکه یک مهاجم دوم واقعی نداریم و نمی توانیم با این سیستم (بازی با دو مهاجم) به میدان برویم. الان فقط دیاباته را داریم.

استراماچونی با اشاره به ترکیب تیمش در بازی های محبت آمیز توضیح داد: اگر بازی محبت آمیز اول استقلال را می دیدید، متوجه می شدید که می خواستیم با همین شیوه بازی کنیم، اما دیاباته تنها مهاجم اصلی لیست تیم من است. مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اول ما نیستند. تصمیم من این است که بازی با شیوه دو مهاجم با این بازیکنان سخت است.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش مهاجم دوم را ندارد، گفت: بله همین گونه است.

سرمربی استقلال درمورد هدفش با این تیم گفت: همه می دانید که قراردادم دو ساله است و به همراه بازیکنان، هر روز کوشش می کنیم بهترین عملکردم را در تمرینات و بازی ها داشته باشیم. با اینکه آغاز خوبی نداشتیم، اما از موفقیت تیمم مطمئنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 138

به "استراماچونی: با اینکه آغاز خوبی نداشتیم اما مطمئنم تیمم پیروز می گردد، در تیم یک مهاجم دوم واقعی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: با اینکه آغاز خوبی نداشتیم اما مطمئنم تیمم پیروز می گردد، در تیم یک مهاجم دوم واقعی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید