آلومینیوم اراک می تواند استقلال خوزستانی دیگر شود؟

به گزارش سرگرمی تفریحی، پیشکسوت فوتبال ایران شرایط فعلی تیم آلومینیوم اراک را با استقلال خوزستانی مقایسه کرد که شش فصل پیش به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید.

آلومینیوم اراک می تواند استقلال خوزستانی دیگر شود؟

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فصل جاری مسابقات لیگ برتر بعد از گذشت 10 هفته از رقابت ها گفت: من معتقدم هنوز تیم ها جا نیفتاده و ثبات کامل پیدا نکرد ه اند. نگاهی به جدول مسابقات نشان می دهد که هنوز تیمی خودش را جدا نکرده است و احتمالاً این اتفاق در نیم فصل دوم رخ خواهد داد. البته از طرفی باید بگویم که غیبت تماشاگران در ورزشگاه ها باعث اُفت فنی مسابقات لیگ برتر شده و کیفیت بازی ها را پایین آورده است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: برخی تیم ها با مسائل مالی روبرو هستند که این موضوع می تواند روی کیفیت بازیکنان تأثیر بگذارد و برخی از تیم ها نیز در بالای جدول با چالش های خاصی روبرو شده اند و هنوز تیمی نتوانسته است از دیگر تیم ها فاصله بگیرد. فکر می کنم در 10 هفته گذشته بهترین تیم لیگ برتر آلومینیوم اراک بود که توانست یک فرایند صعودی را طی کند.

وی با بیان اینکه آلومینیوم می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد، گفت: سالی که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم توقع باشگاه این بود که رتبه تک رقمی به دست بیاوریم، ولی در نهایت به قهرمانی رسیدیم. آلومینیوم هم شرایط همان تیم استقلال خوزستان را دارد و اگر دیگر تیم ها به خودشان نیایند آلومینیوم می تواند قهرمان لیگ شود. البته به شرطی که در نیم فصل دوم تقویت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1689

به "آلومینیوم اراک می تواند استقلال خوزستانی دیگر شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک می تواند استقلال خوزستانی دیگر شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید