استارت دوباره مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی از جام تختی

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، پیکارهای کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی از فردا (چهارشنبه) به میزبانی شهر اهواز شروع می گردد و تا روز 6 اسفند ماه ادامه دارد. طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی قرار است یک هفته بعد از این پیکارها، نخستین اردوی فرنگی کاران بصورت مشترک با نفرات منتخب تیم جوانان برپا گردد.

استارت دوباره مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی از جام تختی

به همین علت حضور در جام تختی و کسب نتیجه در این مسابقات از اهمیت بالایی برای مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی برخوردار است و این نفرات باید همچنان طبق چرخه انتخابی تا زمان حضور در رقابت های آسیایی و دنیای پیش بروند.

با توجه به اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، جام تختی به عنوان میدان اصلی برای ورود مدعیان به اردوی تیم ملی است. در این مسابقات اعضای تیم های ملی جوانان، امید و ارتش های دنیا و بعلاوه کشتی گیرانی که عضو تیم ملی در دنیای نروژ بودند و پیروز به کسب مدال نشدند به میدان خواهند رفت. بعلاوه بعضی نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور و نفرات برتر رقابت های انتخابی جام تختی برای شرکت در این مسابقات سهمیه دارند. البته فدراسیون کشتی به منظور پشتوانه سازی اجازه داد نفراتی از ترکیب تیم اعزامی نوجوانان به دنیای 2021 هم به فهرست فرنگی کاران واجد شرایط اضافه شوند که طی آن سه مدال آور این میدان بین المللی هم پیروز به کسب سهمیه جام تختی داده شدند. این در حافهرست که 7 فرنگی کار عنواندار تیم ملی از حضور در جام تختی معاف هستند.

محمد بنا و همکارانش با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی، قهرمانی بزرگسالان دنیا در صربستان، بازی های آسیایی چین و امیدهای دنیا روزهای سختی را پیش رو دارند. بدیهی است به همین علت باید در هر وزن دو فرنگی کار توانمند را در اختیار داشته باشد و نفرات زیادی هم به اردو دعوت نمایند.

این در حافهرست که برنامه های کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و بعلاوه زمان برگزاری جام تختی اجازه نداد تدارکات لازم برای اعزام تیم منتخب ایران به جام وهبی امره ترکیه صورت گیرد. بدین ترتیب تیمی به این تورنمنت بین المللی اعزام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مسئولان هیأت کشتی استان خوزستان پس از برگزاری رقابت های جام تختی باید مهیای میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور شوند که طی روزهای 10 تا 13 اسفندماه در شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1793

به "استارت دوباره مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی از جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت دوباره مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی از جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید