ادعای عجیب درباره رقم پیشنهادی پرسپولیس به سعید صادقی

به گزارش سرگرمی تفریحی، یکشنبه شب بود که بعضی با هیجان از برگزاری جلسه شبانه میان مدیربرنامه های سعید صادقی و مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر دادند؛ اما هرچه بیشتر جست وجو کردیم کمتر درمورد برگزاری این جلسه شنیدیم. طبق اخباری که قبلا منتشر کردیم قرار بود عصر یکشنبه جلسه ای برگزار گردد که این اتفاق نیفتاد. بعضی گفتند جلسه شبانه برگزار شده که باشگاه اظهار بی اطلاعی کرد! گفتند مدیربرنامه های این بازیکن اعلام نموده قرار است با خود صادقی درمورد پیشنهاد پرسپولیس صحبت کند. این قدر خبر به واقعیت نزدیک بود که بعضی رسانه های آبی رنگ از احتمال سرخپوش شدن صادقی ابراز نگرانی نموده و از باشگاه استقلال خواسته بودند جدی تر مذاکرات با این بازیکن را دنبال نمایند، اما این موضوع هم مورد تایید قرار نگرفت.

ادعای عجیب درباره رقم پیشنهادی پرسپولیس به سعید صادقی

شنیدیم مدیربرنامه های این بازیکن که همزمان با استقلالی ها و پرسپولیسی ها وارد مذاکره شده با گل گهر هم مذاکره نموده و پیشنهاد قابل توجه این باشگاه را هم در دست دارد. ضمن اینکه با فولادی ها هم مذاکراتی برسر این بازیکن داشته است. ظاهرا مدیربرنامه های این بازیکن فعلا یک تور باشگاه گردی را پشت سر می گذارد و عجله ای هم برای عقد قرارداد صادقی ندارد و می خواهد مثل فصل قبل و مانند قاسمی نژاد تا روز آخر هیجان یک انتقال کاملا معمولی را به اوج خود برساند!

مدیران پرسپولیس حاضر شدند تا سقف 20میلیارد تومان به صادقی پرداخت نمایند تا قرمزپوش گردد، اما ظاهرا این رقم هم نتوانسته او و مدیربرنامه هایش را راضی کند و فعلا می خواهند صبر نمایند شاید تیمی پیدا گردد و رقم بیشتری پرداخت کند.

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1841

به "ادعای عجیب درباره رقم پیشنهادی پرسپولیس به سعید صادقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب درباره رقم پیشنهادی پرسپولیس به سعید صادقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید