اختصاص 50 میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های فرهنگی ایلام

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به رشد قابل قبول اعتبارات فرهنگی این اداره کل در امسال گفت: 50 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز زیرساخت های فرهنگی و هنری این استان اختصاص یافته است.

اختصاص 50 میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های فرهنگی ایلام

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: رشد و اختصاص اعتبارات زیرساخت های فرهنگی استان امسال در حالی انجام شد که اعتبار بعضی از این حوزه ها در سال گذشته صفر بوده است.

وی با اشاره به اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری این اداره کل در مرکز استان، اعلام کرد: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام یکی از مراکز مهم مورد استفاده هنرمندان و اقشار مختلف مردم در طول سال است و این در حالی است که سال گذشته هیچگونه اعتباری به این مرکز اختصاص نیافته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه 10 میلیارد ریال نیز برای توسعه و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مهران اختصاص یافته است، عنوان نمود: اعتبار اختصاص یافته به این مرکز در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.

هوشمند از اختصاص چهار میلیارد ریال برای تقویت و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری دره شهر اطلاع داد و گفت: 27 میلیارد و 900 میلیون ریال نیز برای تعمیر، تجهیز مراکز و مجتمع های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف این استان اختصاص یافته است.

وی اعلام کرد: برای تعمیر، تجهیز ساختمان های اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز 21 میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بعلاوه از برنامه ریزی این اداره کل برای اجرای برنامه های نشاط آور در سطح استان اطلاع داد و اضافه نمود: این برنامه ها در مناسبت های مختلف با محور هایی نظیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جوانی جمعیت در منطقه ها مختلف به ویژه منطقه ها حاشیه و آسیب پذیر استان برگزار می گردد.

خبرنگاران ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1903

به "اختصاص 50 میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های فرهنگی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 50 میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های فرهنگی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید