یزدانی و مرتضایی حذف شدند، فزونی جوادی و شجاعی

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابتها که به میزبانی کانادا در شهر بورنابی جریان دارد چهار تکواندوکار از تیم کشورمان به دیدار رقبای خود رفتند که در بخش پسران هر دو نماینده ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفته و دو عضو تیم دختران با کسب یک پیروزی به کار خود در جدول مسابقات ادامه می دهند.

یزدانی و مرتضایی حذف شدند، فزونی جوادی و شجاعی

محمد حسین یزدانی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان دور نخست 13 بر صفر دیوید روبلتو از نیکاراگوئه را شکست داد و در مبارزه دوم 7 بر 6 نتیجه را به فرهاد محمد ساروگلو از ترکیه واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین محمد مرتضایی در وزن 73- کیلوگرم در پیکار نخست به مصاف سرگی کارنیوتا از روسیه رفت و در سرانجام سه راند مبارزه به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد و در راند چهارم با امتیاز طلایی نتیجه را به حریف واگذار کرد و حذف شد.

تیم کشورمان امروز دو نماینده هم در بخش دختران دارد. زهرا شجاعی در وزن 59- کیلوگرم دور نخست باید با حریفی از رومانی مبارزه می کرد که به دلیل نرسیدن رقیب به سر وزن، راهی دور دوم شد و در این مرحله هم در یک مبارزه دیدنی 14 بر 10 مقابل آلا آیدین از آلمان به رجحان دست پیدا کرد و راهی دور سوم شد.

ضمن اینکه پریسا جوادی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم دختران کشورمان در اولین دیدار خود به مصاف ماریا رودریگوئز از اسپانیا رفت. این مبارزه در سرانجام سه راند مبارزه بدون رد و بدل شدن امتیاز به سرانجام رسید تا جوادی در راند چهارم با امتیاز طلایی پیروز شده و راهی دور دوم گردد.

با احتساب نتایج امروز تا اینجای کار، برای تیم کشورمان تا کنون مبینانژاد و امیرمحمد بخشی دو مدال طلا، ابراهیم صفری یک مدال نقره، مبینا بابالو و علی باصری دو نشان برنز کسب نموده اند مبینا شاکری، محمدرضا جمشیدی، سیده کوثر حسینی، امیرولی پور، حمیدرضا هادیان،ستاره چابکی، محمد مرتضایی، محمد حسین یزدانیو فاطمه جعفری هم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند.

یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا روز چهارشنبه با حضور 800 تکواندوکار از 102 کشور دنیا در کانادا شروع و تا روز یکشنبه 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 272

به "یزدانی و مرتضایی حذف شدند، فزونی جوادی و شجاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی و مرتضایی حذف شدند، فزونی جوادی و شجاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید