کیا سراتو 2022 فیس لیفت در استرالیا عرضه شد: طراحی مدرن تر و لوکس تر

به گزارش سرگرمی تفریحی، کیا سراتو 2022 فیس لیفت که چند ماه پیش به طور رسمی معرفی شده بود؛ اکنون عرضه خود را از کشور استرالیا و با قیمت 20.157 دلار استرالیا شروع نموده است.

کیا سراتو 2022 فیس لیفت در استرالیا عرضه شد: طراحی مدرن تر و لوکس تر

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

این خودرو در چندین مدل از جمله نسخه پایه، اسپورت، اسپورت پلاس، GT و هاچ بک عرضه می گردد. هریک از این مدل ها، دارای تعیینات ظاهری و ویژگی های موتوری متفاوتی هستند و با یک قیمت تعیین وارد بازار می شوند.

کیا سراتو معمولی، اسپرت و اسپرت پلاس همگی از موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با توان 150 اسب بخار و گشتاور 192 نیوتن متر استفاده می نمایند ولی سراتو GT یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ دارد که قدرت خودرو را به 201 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر می رساند.

از نظر ظاهری نیز کیا سراتو معمولی 2020 به چرخ های فولادی 16 اینچ، نمایشگر لمسی سرگرمی 8 اینچ سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو وایرلس، نمایشگر 4.2 اینچ TFT LCD برای نمایش اطلاعات خودرو و یک سیستم صوتی شش بلندگو استاندارد است. چراغ های روز، موقعیت و ترمز از جنس LED هستند و از دیگر امکانات این خودرو می توان به هشداردهنده دور شدن خودروی جلویی، دستیار پیروی از راستا، هشداردهنده سرنشین عقب و دستیار نور بالا اشاره نمود.

در کیا سراتو اسپرت، چرخ ها 17 اینچی فولادی شده و صفحه نمایش سرگرمی 10.25 اینچی با رادیوی دیجیتالی کار گذاشته شد است. در این مدل بعضی امکانات مدل پایه به روزتر و ارتقایافته هستند. مثلا، شاهد برف پاک کن های معکوس اتوماتیک، ترمزهای عقب بزرگتر، ترمز دستی الکترونیکی، کنترل آب و هوای دو-ناحیه ای، جایگاه های جلوی گرمکن، دستیار اجتناب از برخورد نطقه کور، دستیار اجتناب از برخورد از عقب و هشداردهنده خروج ایمن هستیم.

همین طور، در کیا سراتور 2022 اسپورت، جایگاه ها پارچه ای ولی با لگوی اسپرت کیا هستند. البته، می توانید نسخه ای با جایگاه های چرمی نیز سفارش دهید.

در مدل GT شاهد چرخ های فولادی 18 اینچی، طراحی بدنه اسپورت تر، سیستم صوتی JBL با هشت بلندگو هستیم. جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه، سیستم تعلیق عقب چند-میله ای و ترمزهای بزرگتر از دیگر شاخص های این مدل کیا سراتو است.

شرکت کیا در فیس لیفت سراتو تغییرات زیاد ایجاد ننموده است اما باز در طراحی می تواند آثاری از تغییر را یافت.

در سپر جلو، کیا از چراغ های مدرن تری به همراه LED به روز استفاده نموده است. در نمای پشتی، سپر به طور کامل تعویض شده است و باز شاهد چراغ های عقب متفاوتی هستیم.

همان طور که اشاره شده، کیار سراتو 2020 عرضه خود در کشور استرالیا را شروع نموده است. علاوه بر نسخه پایه که با قیمت 20.157 دلار استرالیا عرضه می گردد؛ مدل اسپرت با قیمت 21.709، مدل اسپرت پلاس با قیمت 25.354 دلار و نسخه GT با قیمت 28.689 دلار استرالیا فروخته می شوند. قیمت مدل سدان و هاچ بک این خودرو نیز متفاوتی ندارند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1450

به "کیا سراتو 2022 فیس لیفت در استرالیا عرضه شد: طراحی مدرن تر و لوکس تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا سراتو 2022 فیس لیفت در استرالیا عرضه شد: طراحی مدرن تر و لوکس تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید