کارت سوخت این خودروها باطل می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، معاون نظارت و امور منطقه ها سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح برخورد با تاکسی های غیرفعال تهران از فردا 10 اردیبهشت ماه اطلاع داد.

کارت سوخت این خودروها باطل می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی دربانی در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از اجرای طرح برخورد با تاکسی های غیرفعال از 10 اردیبهشت ماه اطلاع داد و گفت: بر این اساس با تمامی تاکسیرانان غیر فعال و فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی معتبر، برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی در دو مرحله با تاکسیرانان متخلف برخورد خواهد شد. ابتدا مجوز طرح ترافیک تاکسی متخلف ابطال و سپس کارت سوخت این دسته از خودروها قطع خواهد شد.

معاون نظارت و امور منطقه ها تاکسیرانی با اشاره به سوء استفاده بعضی افراد سودجو از مزایای خودروی تاکسی گفت: این تعداد از تاکسی ها در چرخه حمل و نقل حضور ندارند و بعضی از سهمیه سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک آن استفاده می نمایند که قطعا با این دسته از تاکسی ها برخورد جدی خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، طرح برخورد با تاکسی های غیرفعال تهران از فردا یکشنبه 10 اردیبهشت ماه شروع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1982

به "کارت سوخت این خودروها باطل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت سوخت این خودروها باطل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید