ورود سامانه بارشی جدید به کشور

به گزارش سرگرمی تفریحی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه (16 بهمن) خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه تا روز پنجشنبه (16 بهمن) جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: از فردا تا پنجشنبه (14 تا 16 بهمن) در شهر های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی دور از انتظار نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه طی امروز و فردا (13 و 14 بهمن) نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است، اظهارکرد: از بعد ازظهر روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور خواهد شد.

ضیاییان ادامه داد: از این رو طی روز جمعه (17 بهمن) در استان های واقع در غرب کشور و به تدریج در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران خواهیم داشت. سامانه بارشی طی روز شنبه (18 بهمن) در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (14 بهمن) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (15 بهمن) نیز صاف و غبارآلود با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1214

به "ورود سامانه بارشی جدید به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید