نگاهی به تاکسی های اینترنتی از چشم آژانس های تلفنی

به گزارش سرگرمی تفریحی، خبرنگاران/خوزستان رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه اهواز با اشاره به حذف فیلترهایی که رانندگان برای ورود به آژانس باید از آن ها رد می شدند، گفت: بیشتر استارت آپ های اینترنتی مربوط به خدمات حمل و نقل، گواهی عدم سوءپیشینه و تست اعتیاد از رانندگان خود اخذ نمی کنند.

نگاهی به تاکسی های اینترنتی از چشم آژانس های تلفنی

عارف بنی طرفی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص مسائل ایجادشده برای آژانس های تلفنی پس از آغاز فعالیت تاکسی های اینترنتی و استارت آپ ها اظهار کرد: از زمانی که استارت آپ های اینترنتی وارد بازار شدند، به دلیل استفاده از حربه دامپینگ (قیمت شکنی) که از نظر قانونی و حقوقی نیز دارای ایراداتی است و متاسفانه پیگیری نشده است؛ بسیاری از مشاغل از جمله تاکسی های تلفنی، تحت شعاع قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: ما موافق تکنولوژی و به دنبال به روز کردن صنف خود هستیم اما این استارت آپ ها خدماتی که دارای نرخ معینی هستند را با قیمت کمتر عرضه می کنند و برای ایجاد محبوبیت و جذب مخاطب، مابه تفاوت قیمت ایجادشده را از جیب خود پرداخت می کنند.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه اهواز شرح داد: با این کار، نیت تاکسی های اینترنتی و استارت آپ های مربوط به خدمات حمل و نقل، این بود که مشاغلی مانند تاکسی سرویس ها و آژانس ها که سابقه ای طولانی در عرصه خدمات حمل و نقل دارند را حذف کنند.

بنی طرفی خاطرنشان کرد: این استارت آپ ها در شهرهای بزرگ مانند تهران که مسافت ها طولانی است، قیمت های پایینی برای جابه جایی مردم ارائه دادند که برای رانندگان صرفه اقتصادی نداشت و افرادی که صرفا کارمند یا به دنبال شغل دوم بودند، از این موضوع استقبال کردند.

وی گفت: این استارت آپ ها، بیشتر از رانندگانی که در آژانس ها مشغول به کار بودند و نظم خاصی داشتند، استفاده کردند و علائم معین شده برای آژانس ها مانند تابلوی روی سقف، بغل نویسی ها و شطرنج نویسی های روی درب موتور خودرو که در کل کشور یکسان است را حذف کردند.

رئیس موسسات اتومبیل کرایه اهواز با اشاره به حذف فیلترهایی که رانندگان برای ورود به آژانس باید از آن ها رد می شدند نیز اضافه کرد: بیشتر استارت آپ های اینترنتی مربوط به خدمات حمل و نقل، گواهی عدم سوءپیشینه و تست اعتیاد از رانندگان خود اخذ نمی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1255

به "نگاهی به تاکسی های اینترنتی از چشم آژانس های تلفنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تاکسی های اینترنتی از چشم آژانس های تلفنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید