نکات مهم هنگام خرید لوازم برقی دست دوم

به گزارش سرگرمی تفریحی، رپرتاژ آگهی - راهنمای کامل هنگام خرید لوازم برقی دست دوم

نکات مهم هنگام خرید لوازم برقی دست دوم

این که آیا تخلیه ماشین لباسشویی شما خراب است یا یخچال شما گاز خالی می نماید ، تعویض وسایل همواره گران است. اگر بودجه کمی دارید اما به تعویض وسایل برقی خود احتیاج دارید ، پس چرا خرید لوازم دست دوم را در نظر نمی گیرید.

ماهیت بادوام لوازم برقی، همراه با مناسب بودن قیمت آنها ، باعث ایجاد بازار مناسب وسایل برقی دست دوم شده است. البته ، خطرات مرتبط با تجهیزات دست دوم نیز وجود دارد. بنابراین ، ما می خواهیم 10 عامل حیاتی را که باید هنگام آنالیز خرید لوازم برقی استفاده شده مورد توجه قرار گیرد ، برجسته کنیم.

به دنبال علائم آسیب باشید

در حالی که فرورفتگی یا خراش کوچک مسئله ای ندارد اما اطمینان حاصل کنید که آسیب قابل توجه دیگری دیده نشده است. اگر سیم یا کلیدهای برق فرسوده یا خراب را مشاهده کردید ، آن را خریداری نکنید! قبل از خرید لوازم برقی دست دوم همواره باید مطمئن باشید که هیچ ترک مهمی در هیچ جای دستگاه وجود ندارد. به طور کلی این یک آنالیز کاملاً ساده است . این تست ساده خطرات هنگام خرید دستگاه دست دوم را تا حد زیادی کاهش می دهد.

آنالیز کنید که دستگاه کار می نماید

هر سمساری تهران و فروشنده لوازم خانگی دست دوم شاد خواهد شد که اثبات می نماید لوازم خانگی آنها به درستی کار می نمایند. اگر دستگاهی مثل سرخ کن را به برق زدید و بلافاصله داغ کرد، از خریدن این دستگاه خودداری کنید.

سعی کنید گارانتی بگیرید

بیشتر سمساری های دست دوم همراه با لوازم دست دوم خود ضمانت نامه ارائه می دهند. این ثابت می نماید که فروشنده به محصولات خود ایمان دارد و در صورت خراب شدن دستگاه از شما پشتیانی می گردد. هر چه ضمانت طولانی تر باشد ، بهتر است.

سن یک عامل معین نماینده نیست

بسیاری از مشتریان در خصوص سال ساخت دستگاه سوال می نمایند و بر این اساس تصمیم می گیرند. این یک اشتباه رایج است. تاریخچه یک وسیله بسیار مهمتر از سال ساخت آن است. تاریخچه معمولاً می تواند چیزهای بیشتری در خصوص شرایط کالا به شما بگوید. به طور کلی ایده خوبی است که بدانید دستگاه قبلاً متعلق به چه کسانی بوده است و حتی می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. غالباً ، مالک قبلی اطلاعات زیادی در خصوص کالا خواهد داشت و احتمالاً می تواند حقایقی را که قبلاً نمی دانسته اید به شما بگوید.

شرایط کلی یک دستگاه معمولاً به نگهداری بستگی دارد. با آنالیز منظم دستگاه از طریق تعمیر و نگهداری و کشف و اصلاح نقص قبل از اینکه منجر به آسیب بیشتر گردد ، می توان از خرابی عمده جلوگیری کرد. این نیز موضوعی است که می تواند با مالک قبلی در خصوص آن بحث گردد.

تحقیق در خصوص فروشندگان لوازم برقی دست دوم

فروشندگان لوازم برقی دست دوم مسئولیت اطمینان شرایط ایمنی تجهیزات برقی را بر عهده دارند و در صورت فروش کالاهای خراب ، فروشندگان ممکن است متعهد به پرداخت خسارت شوند. اگر تجهیزاتی که می فروشید با استاندارد قابل قبولی مطابقت داشته باشد ، به طور معمول شرایط ایمنی برآورده می گردد. توزیع نمایندگان و خرده فروشان ، از جمله سمساری های دست دوم و حراجی ها ، فقط باید لوازم خانگی را که به درستی کار می نمایند را فروش برسانند. فروشندگان لوازم برقی زیادی در این بازار وجود دارند که طیف گسترده ای از لوازم را ارائه می دهند. یک ایده خوب این است که نه تنها در خصوص خود دستگاه ، بلکه مغازه ای که از آن دستگاه را می خرید نیز آنالیز کنید.

سوابق خوب بسیار مهم است زیرا شما باید اعتماد داشته باشید که فروشنده آنچه را که قول داده است، تحویل خواهد داد و چیزی برای پنهان کردن ندارد.

بازرسی دستگاه

ایده خوبی است که خودتان شرایط یک وسیله برقی دست دوم را تأیید کنید. بنابراین ، مطمئن شوید که این امکان را دارید که قبل از خرید دستگاه ، ماشین را کاملاً آنالیز کنید. نگاهی دقیق به تمام قسمتهای مهم آسیب و نقص جزئی دلیل بر عدم خرید دستگاه نیست ، اما این نکته می تواند روی قیمت تاثیر داشته باشد.

بودجه

اگر قیمت درخواستی واقعا خیلی زیاد است ، پس فروشنده را از بودجه خود آگاه کنید. این به فروشنده یاری می نماید تا تصمیم بگیرد راهی وجود دارد که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

کلام اخر

پایبندی به همه نکات همواره امکان پذیر نیست ، اما مهم است که قبل از خرید هرچه بیشتر در خصوص وسیله برقی و تاریخچه آن اطلاعات کسب کنید. واکنش فروشنده همچنین می تواند شاخص خوبی در خصوص وجود یا عدم وجود چیزی باشد که ممکن است آن را پنهان نمایند. توجه داشته باشید که شفافیت و صداقت، رکن اصلی در دستیابی از طریق برقی خوب با قیمت مناسب است.اگر قصد خرید لوازم برقی دست دوم دارید و بودجه کافی برای خرید وسایل نو ندارید، سمساری محله با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش وسایل دست دوم، آماده خدمت گزاری به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال توسط آژانس تبلیغات گوگل ادوردز20

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1312

به "نکات مهم هنگام خرید لوازم برقی دست دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم هنگام خرید لوازم برقی دست دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید