نمای ساختمان مدرن با رنگ سفید و خطوط طراحی ساده و ظریف

به گزارش سرگرمی تفریحی، نمای ساختمان مدرن در گذر زمان دچار تحولات زیادی شده است. طرح هایی که هر کدام با استفاده از اشکالی متفاوت و بعضا پیچیده نماهایی عجیب و شگفت انگیز خلق می نمایند. در این بین هستند آپارتمان هایی که با طرح ساده و ظریف خود در عین سادگی، زیبا و صد البته مدرن به نظر می رسند. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از همین آپارتمان ها بپردازیم که با نمای فوق العاده ساده و رنگ سفید خود تمامی المان های یک ساختمان مدرن را در خود دارد. طراحان این ساختمان با استفاده از رنگ ها و خطوط ساده در نمای داخلی و خارجی توانسته اند دو عنصر راحتی و کلاس را به زیبایی هر چه تمام تر در یک مکان گردهم بیاورند.

نمای ساختمان مدرن با رنگ سفید و خطوط طراحی ساده و ظریف

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این ساختمان مدرن یک خانه لوکس تریپلکس بوده و دارای سه طبقه می باشد و در یکی از آرام ترین خیابان های شهر ملبورن استرالیا قرار گرفته است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید فرم اشکال هندسی این ساختمان کاملا نشان دهند یک بنای مدرن هستند که در کنار درختان بلند و سرسبز اطراف خانه ترکیبی بسیار زیبا از سازه و طبیعت را بوجود آورده اند. در نمای داخلی خانه نیز سعی شده فاکتور سادگی با استفاده از خطوط ساده حفظ بشود. برای جلوگیری از سرد شدن بیش از حد محیط، مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی در رنگ های بژ، قهوه ای و خاکستری انتخاب شده اند تا در عین راحتی فضایی گرم و زنده را در دکوراسیون داخلی خانه بوجود آورده باشند. رنگ آشپزخانه نیز کاملا به رنگ سفید یک دست درآمده و حتی کابینت ها نیز به رنگ سفید انتخاب شده اند اما در قسمت میز اپن آشپزخانه از جایگاه هایی به رنگ مشکی استفاده شده تا به بهترین شکل ممکن زیبایی های یک تضاد و کنتراست، در دکوراسیون داخلی به تصویر کشیده شده باشد. در قسمت پشت خانه هم حیاط خلوتی با پلان باز در نظر گرفته شده و توسط جایگاه ها و میز چایخوری ساده ای به رنگ قهوه ای تزیین شده است. هدف اصلی طراح از انتخاب رنگ قهوه ای در این مکان ایجاد پیوستگی کلی بین محیط داخل و خارج خانه بوده است که به بهترین شکل عملی شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 963

به "نمای ساختمان مدرن با رنگ سفید و خطوط طراحی ساده و ظریف" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمای ساختمان مدرن با رنگ سفید و خطوط طراحی ساده و ظریف" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای ساختمان مدرن با رنگ سفید و خطوط طراحی ساده و ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید