میزگرد نکات کلیدی استارت آپ های گردشگری در غرفه تهران برگزار گردید

به گزارش سرگرمی تفریحی، دومین میز گرد تخصصی با عنوان نکات کلیدی استارت آپ های گردشگری عصر روز پنجشنبه 24 بهمن ماه با حضور اساتید و فعالان صنعت گردشگری در غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران واقع در سالن 41 برگزار گردید.

میزگرد نکات کلیدی استارت آپ های گردشگری در غرفه تهران برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه بسیاری از خدمات گردشگری نظیر رزرو محل اقامت، خرید بلیت، تورهای مجازی و اطلاعات سفر امروز بر پایه استارت آپ در حال عرضه است، گفت: در بازار رقابتی صنعت گردشگری تاسیساتی پیروز به ادامه حضور و رشد خواهند بود که از فناوری های نوین در عرضه خدمات خود استفاده نمایند.

پرهام جانفشان گفت: لزوما آغاز به کار هر استارت آپی در صنعت گردشگری دلیل بر پیروزیت آن نخواهد بود و استارت آپ ها باید ضمن بهره گیری از خلاقیت و نوآوری بر اساس احتیاج گردشگران خدمات خود را تعریف و عرضه کند.

او اضافه نمود: در این میزگرد اساتید و دانشجویان گردشگری در مورد علل پیروزیت و یا شکست استارت آپ هایی که در چند سال گذشته در سطح جهانی و ملی وارد صنعت گردشگری شدند بحث و گفت وگو کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران تبادل اطلاعات و دانش در بین اساتید و فعالین صنعت گردشگری را رمز پیروزیت و توسعه گردشگری کشور دانست و اضافه نمود: یکی از اهداف این میزگردها در نمایشگاه بین المللی گردشگری ترویج فرهنگ گفتمان سازنده بین اساتید و شاغلین در صنعت گردشگری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 464

به "میزگرد نکات کلیدی استارت آپ های گردشگری در غرفه تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزگرد نکات کلیدی استارت آپ های گردشگری در غرفه تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید