مهمترین مولفه برای رسیدن به توسعه پایدار امنیت است

به گزارش سرگرمی تفریحی، استاندار کرمانشاه با مهم ارزیابی کردن نقش پلیس در توسعه و امنیت جامعه گفت: 40 سال است در راستا پیشرفت و آبادانی بر مدار امنیت قدم برمی داریم و در این میان نیروهای مقتدر انتظامی توانسته اند به خوبی امنیت آفرینی نمایند.

مهمترین مولفه برای رسیدن به توسعه پایدار امنیت است

به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که امروز(13 مهر) به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی استان برگزار گردید، اظهار کرد: در دنیای امروزی هر کشوری که بخواهد به سمت توسعه و پیشرفت قدم بردارد باید از عناصر و زیرساخت های متعددی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه برای رسیدن جوامع به توسعه پایدار امنیت است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی در 40 سالی که از حیاتش می گذرد به اقرار دشمنانش هرسال بیشتر از قبل در مدار پیشرفت و توسعه قدم برداشته است.

بازوند گفت: این پیشرفت روز افزون و توسعه عالی در همه سطوح مرهون امنیت پایداری است که توسط جان برکفان نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی حاصل شده است.

استاندار کرمانشاه بات بیان اینکه امنیت قابل واگذاری نیست، تاکید نمود: برای بدست آوردن امنیت حتی گاهی اوقات باید انسان از جان خود نیز بگذرد که ماموران جان برکف نیروی انتظامی به خوبی در این راه قدم برداشته و شهدای زیادی را تقدیم نموده اند.

وی با تقدیر از زحمات مخلصانه ماموران نیروی انتظامی، گفت: حضور دلگرم نماینده آنها در عرصه های مختلف علاوه بر اینکه به مردم امنیت را هدیه داده، دست مجرمان و خلافکاران را نیز برای رسیدن به مقاصد شومشان کوتاه نموده است.

بازوند در انتها از نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مدنی یاد کرد و گفت: پلیس را می توان پل ارتباطی میان مردم و دولت دانست. نزدیکی نیروهای انتظامی با اقشار مختلف باعث شده تا مردم مشکلاتشان را با آنها در میان گذاشته و چاره جویی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 230

به "مهمترین مولفه برای رسیدن به توسعه پایدار امنیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین مولفه برای رسیدن به توسعه پایدار امنیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید