مسابقات لیگ برتر فوتبال 28 مرداد هم شروع نمی گردد!

به گزارش سرگرمی تفریحی، به گزارش خبرنگاران، صادق درودگر درباره تاخیر در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال و اینکه گفته می گردد بازی ها روز عید غدیر یعنی 28 مرداد برگزار می گردد، گفت: روز گذشته جلسه ای داشتیم و گزارشی از زیرساخت هایی که قرار است آماده گردد، ارائه شد. تمام گزارش ها حاکی از این بود که امکان برگزاری بازی ها در 28 مرداد نیست. امروز هم جلسه دیگری در سازمان لیگ به همراه مهدی تاج برگزار می گردد. سه، چهار ورزشگاه شرایط خوبی دارند و مسئله ای ندارند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال 28 مرداد هم شروع نمی گردد!

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ تاکید نمود: با این حساب بازی های لیگ قطعا عید برگزار نمی گردد. کوشش همه این بود که به میمنت عید غدیر مسابقات لیگ برگزار گردد ولی متاسفانه طبق گزارش های روز گذشته به زیر ساخت های لازم نرسیده ایم. اگر قرار بود این شرایط نباشد که لیگ را به تعویق نمی انداختیم.

درودگر یادآور شد: قبل از اردوی تیم ملی ان شاءالله زمانی را برای شروع لیگ اعلام می نمایند. تیم ملی از 11 شهریور شروع می گردد و نوزدهم هم با هنگ کنگ بازی داریم.

وی درباره اینکه آیا ممکن است لیگ بعد از اردوی تیم ملی و بازی با هنگ کنگ شروع گردد؟ توضیح داد: پیش بینی و گزارش ها این است که 6 استادیوم قبل از اردوی تیم ملی آماده می گردد. سه، چهار استادیوم تقریبا مسئله ای ندارند. استادیوم نساجی شرایطش خوب است. طبقه اول استادیوم آزادی عملیاتی شده است. استادیوم های ماشین سازی و تراکتورسازی مسئله ای ندارد. صنعت نفت هم شروع نموده است. عزم فدراسیون فوتبال این است که اگر شرایط فراهم نگردد، مسابقات برگزار نگردد.

درودگر در مورد اینکه احتمالا هفته اول لیگ اوایل شهریور برگزار می گردد و هفته دوم به بعد از بازی تیم ملی با هنگ کنگ موکول خواهد شد، گفت: ان شاءالله که اینطور باشد. من مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ نیستم و فقط گزارش ها را می بینم. تصمیم گیر هیات رئیسه است و گزارش نهایی برایمان نیامده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 54

به "مسابقات لیگ برتر فوتبال 28 مرداد هم شروع نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات لیگ برتر فوتبال 28 مرداد هم شروع نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید