عجیب وغریب ترین مقاصد گردشگری دنیا

به گزارش سرگرمی تفریحی، مکان های عجیب و رمزآلود زیادی در سرتاسر جهان وجود دارد اما برخی از آن ها در بین گردشگران بسیار محبوب است. آشنایی با این مکان ها برایتان جالب خواهد بود.

عجیب وغریب ترین مقاصد گردشگری دنیا

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا مکان های عجیب گردشگری در دنیا را بشناسید. کره زمین مکانی عجیب و شگفت انگیز است. نقاط مختلفی در دنیا وجود دارند که برای دنیاگرد ها بسیار عجیب وغریب و رازآلود به نظر می رسند. این مکان های ناشناخته که در گوشه و کنار دنیا یافت می شوند، گاهی ترسناک و رعب انگیز نیز هستند.

مکان های عجیب گردشگری در دنیا

آیا می دانستید مکان های عجیب وغریبی در دنیا وجود دارند که دنیاگرد ها خیلی دوست ندارند از آن ها دیدن کنند؟

دهکده عروسک ها در ژاپن

دهکده عروسک ها در ژاپن محلی است که ساکنانش آنجا را ترک کرده اند اما عروسک هایی با سایز های مختلف و میزان انسان های معمولی در آنجا وجود دارد که برای گرامیداشت یاد ساکنان قدیمی ساخته شده اند.

روستای روح در نامیبیا

در جزیره نامیب محلی به نام روستای روح وجود دارد که ساختمان ها در آنجا متروکه هستند و هیچ کس در آنجا زندگی نمی کند. مردم عقیده دارند که آنجا محل زندگی ارواح سرگردان است و یکی از مکان های عجیب گردشگری در دنیا است.

موزه زیر آب در مکزیک

زیر دریای کاراییب در مکزیک موزه ای وجود دارد که به آن موزه زیر آب گفته می شود؛ موزه ای که مجسمه هایی شبیه انسان داخل آن وجود دارد و بیشتر افراد می ترسند که از آن بازدید کنند، زیرا همه چیز در آن خیلی واقعی به نظر می رسد.

خانه برعکس در چین

بیشتر افراد می ترسند که وارد این خانه ها شوند، زیرا فکر می کنند که سقوط خواهند کرد اما این خانه ها فقط ظاهرا برعکس ساخته شده است و در آن ها هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

دریاچه لکه دار در کانادا

این دریاچه در کانادا واقع شده است. در فصل تابستان لکه های حاصل از بخار آب روی آن ایجاد می شود. البته بعضی از افراد عقیده دارند که تعداد زیادی جنازه زیر این دریاچه دفن شده است و غلظت مواد معدنی در آن بالا است و به خاطر آن، این لکه ها به وجود می آیند.

شهربازی زیرزمینی در رومانی

اگر به رومانی سفر کنید، می توانید از شهربازی عجیب وغریب آن که یکی از مکان های عجیب گردشگری در دنیا است دیدن کنید که در زیر زمین ساخته شده است، و زمان دیدن احتمالا ترس و دلهره شما را فرا خواهد گرفت.

موزه مو در ترکیه

این مکان بیشتر از اینکه عجیب وغریب به نظر برسد، ممکن است برای خیلی از شما چندش آور باشد. در سال 1979 یک آرایشگر در ترکیه هر مویی را که کوتاه کرد، برای خودش نگه داشت. سپس یک موزه مربوط به موی 16000 خانم تاسیس کرد که به او مراجعه کرده بودند.

جزیره گربه ها در ژاپن

آیا تابه حال به این فکر کرده اید محلی وجود دارد که فقط گربه ها در آن زندگی می کنند و تعداد افرادی که آنجا هستند انگشت شمار است؟ جزیره ای در ژاپن وجود دارد که تعداد گربه های آن بی شمار است و به خاطر همین خیلی از افراد دوست ندارند که آنجا را ببینند.

کلیسای شیشه ای در تایوان

این کلیسای بسیار بزرگ که شبیه به کفش سیندرلا ساخته شده است، یکی از معروف ترین کلیساها در کشور تایوان است و بسیاری از افراد می ترسند که وارد آن شوند، زیرا احساس می کنند که این شیشه ها خراب می شود و روی سرشان آوار خواهد شد؛ در صورتی که این گونه نیست. اگر به دیدن مکان های عجیب گردشگری در دنیا علاقه دارید 5 مورد از عجیب ترین مکان های گردشگری دنیا را بخوانید.

کلیسای استخوان در جمهوری چک

کلیسای استخوان یکی از معروف ترین مکان های عجیب گردشگری در دنیا است که در جمهوری چک واقع شده است و بسیار وحشتناک است. استخوان و جمجمه های زیادی از افراد مختلف (بیش از 40 هزار مورد) در آنجا واقع شده است که بازدید از آن کار هر کسی نیست، زیرا ترس و وحشت زیادی را در دل ها به وجود می آورد.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از مکان های عجیب گردشگری در دنیا راز وهم آلود کلبه وحشت انزلی! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1936

به "عجیب وغریب ترین مقاصد گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب وغریب ترین مقاصد گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید