طراحی مازراتی به وسیله دیوید بکام با الهام از کمد لباسش!

به گزارش سرگرمی تفریحی، این دو خودرو که به عنوان نخستین نسخه در مجموعه Fuoriserie Essentials مازراتی ساخته شده اند، با استفاده از برنامۀ سفارشی سازی این برند طراحی شده اند و برای خرید در دسترس مشتریان خواهند بود.

طراحی مازراتی به وسیله دیوید بکام با الهام از کمد لباسش!

به گزارش فرادید، بکام در این باره گفته است: من همواره عاشق ماشین بودم، بنابراین بخشی از طراحی و ساخت مجموعه Fuoriserie بودن، تجربه شگفت انگیزی بود. همکاری با تیم ماهر مازراتی برای خلق این طرح ها با الهام از اشتیاق من به خودرو های کلاسیک و قدردانی من از جزئیات شخصی، باورنکردنی بود.

به گفته این برند، هر یک از این خودرو ها الهام گرفته از یک مازراتی مشهور است. نخستین خودرو از مازراتی کواتروپورته رویال 1986 الهام گرفت که تنها 51 دستگاه از آن فراوری شد. بکام یک نمای بیرونی با رنگ سبز تیره و روکش چرم قهوه ای گرم را انتخاب کرد که مازراتی رنگ سبز تیره آن را با عنوان Verde Royale توصیف نموده است.

طرح دوم بکام الهام گرفته از مازراتی گیبلی کوپه 1967 بود. انتخاب بکام برای نمای بیرونی این طرح، رنگ آبی Night Interaction با چرم داخلی برنزه است. هر دوی این طرح ها در تمامی خودرو های حوزه مازراتی در دسترس خواهند بود.

این نخستین مجموعه Fuoriserie Essentials است که قرار است افراد مشهور در دنیای مد با استفاده از برنامه سفارشی سازی مازراتی، طرح های آن را خلق نمایند. این طرح ها در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کلاس بوسه، رئیس بخش طراحی مازراتی گفته است: Fuoriserie در ایتالیایی به معنای سفارشی ساخته شده است و برنامه سفارشی سازی Trident ما برای خلق تجربیات منحصربه فرد برای مشتریانمان در نظر گرفته شده است. آرزوی ما این است که آن ها شخصیت و اشتیاق خودشان را با خلق مازراتی خودشان ابراز نمایند. درست مانند دیوید، همه می توانند از میان طیف گسترده ای از ویژگی های شخصی سازی مجموعه Fuoriserie Corse استفاده نمایند.

(به گفته برند مازراتی، این خودرو از کمد لباس بکام الهام گرفته است)

مازراتی اخیراً در هفته طراحی میلان، نسخه سفارشی شده نخستین خودروی تمام الکتریکی خود را با نام GranTurismo Folgore ارائه نموده است. مدیر عامل مازراتی، دیوید گراسو شرح داده که چگونه این برند معتقد است رانندگی با وسایل نقلیه الکتریکی آن به مقدار رانندگی با اتومبیل های موتور احتراقی آن لذت بخش است: اگر بیشتر خودرو های الکتریکی کسل نماینده هستند (چیزی که من از شما می شنوم)، پس این برنامه برای ما فرصت خوبی است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 2004

به "طراحی مازراتی به وسیله دیوید بکام با الهام از کمد لباسش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مازراتی به وسیله دیوید بکام با الهام از کمد لباسش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید