سویلر: تورنمنت تنیس ایران در سطح بالایی برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی تفریحی، بخت اول تور جهانی تنیس جوانان گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار می گردد و برای رقابت در انتخابی تیم ملی ترکیه اهمیت زیادی دارد.

سویلر: تورنمنت تنیس ایران در سطح بالایی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باران سویلر، تنیس نوجوان اهل ترکیه در مورد سطح تور جهانی تنیس زیر 18 سال شیراز گفت: روی حریفان شناخت زیادی ندارم و تنیسورهای ایران را نمی شناسم، اما برای کسب نتیجه مطلوب، تمام تلاشم را می کنم.

وی درباره میزبانی ایران گفت: از برگزار کنندگان، سرداور و داوران مسابقات تشکر می کنم. من در دو سال گذشته هم برای شرکت در مسابقات بین المللی به ایران آمده بودم.

بخت اول تور جهانی تنیس زیر 18 سال، سطح مسابقات را بالاتر از تورنمنت دو سال گذشته ایران دانست و اضافه کرد: قطعا سطح تور جهانی بالاتر از مسابقات دو سال گذشته ایران است. دو سال گذشته تا مرحله یک چهارم نهایی بازی کردم و امروز هم در همین مرحله رقابت می کنم.

وی که در دو بازی قبل خود با دو تنیسور ایرانی به پیروزی دست یافته است، گفت: دو بازی قبل را با دو تنیسوری که سن کمی داشتند بازی کردم و طبیعی است که نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند، اما ایران، تنیسورهای خوبی دارد.

سویلر در انتها به شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی ترکیه اشاره نمود و اضافه کرد: هفته آینده تورنمنت خیلی مهمی دارم. مسابقات انتخابی تیم ملی برای رده سنی جوانان که برایم اهمیت زیادی دارد و برای همین در این مسابقات شرکت نموده ام.

او در انتها یادآور شد: آنچه اهمیت دارد این است که مسابقات انتخابی کشورم روی خاک برگزار می گردد و مسابقات ایران هم روی خاک انجام می گردد که برای ارزیابی آمادگی ام موثر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 1413

به "سویلر: تورنمنت تنیس ایران در سطح بالایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویلر: تورنمنت تنیس ایران در سطح بالایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید